هانر 7 احتمالاً اولین گوشی هواوی است که طعم اندروید مارشمالو را خواهد چشید

وقتی که صحبت از گوشی‌های روز و مدرن بازار و البته خرید آن‌ها به میان می‌آید، بسیاری از کاربران آینده گوشی‌ موردنظر خود را دیده و دوست دارند مطمئن شوند گوشی هوشمندی که قصد خرید آن را دارند، آپدیت‌های نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد. شرکت بزرگ هواوی که حالا دیگر به عنوان سومین تولیدکننده برتر […]

وقتی که صحبت از گوشی‌های روز و مدرن بازار و البته خرید آن‌ها به میان می‌آید، بسیاری از کاربران آینده گوشی‌ موردنظر خود را دیده و دوست دارند مطمئن شوند گوشی هوشمندی که قصد خرید آن را دارند، آپدیت‌های نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد.

شرکت بزرگ هواوی که حالا دیگر به عنوان سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته می‌شود، ظاهراً می‌داند که می‌خواهد کدام یک از محصولاتش را اولین میزبان نسخه 6 پلتفرم اندروید قرار دهد و در همین راستا حتی تاریخ عرضه این نسخه را هم برای دستگاه موردنظر اعلام کرده است. در واقع به نظر می‌رسد که گوشی‌هوشمند هانر 7 این شرکت، دستگاه مورد بحث ما خواهد بود که گفته شده اندروید 6 مارشمالو ماه آینده برای آن عرضه خواهد شد. بدین ترتیب هانر 7 هواوی اولین دستگاه این شرکت است که افتخار دریافت اندروید 6 را از آن خود خواهد کرد.

بر اساس گفته‌های مدیر بازاریابی هواوی، Xi Zhao، یک نسخه بتا از اندروید 6 در حدود 4 هفته دیگر برای گوشی هانر 7 عرضه خواهد شد. بر همین اساس احتمالاً تمام کاربران این گوشی‌هوشمند چشم به اواخر ماه آینده خواهند دوخت تا اندروید 6 را برای گوشی خود دریافت کنند. باید توجه داشت که معمولاً نسخه‌های بتا بدون اشکال نبوده و بعضاً دارای باگ‌های فراوانی هستند؛ اما اگر از دید مثبت به قضیه نگاه کنیم، به‌هرحال در نوع خود پیشرفتی برای هواوی به‌حساب می‌آید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال