جزئیات بیشتری از گوشی‌هوشمند Huawei Honor 7 منتشر شد: صفحه‌نمایش 5.2-اینچی به همراه سنسور اسکنر اثر انگشت

زمان کوتاهی تا عرضه‌ی گوشی‌هوشمند Huawei Honor 7 باقی مانده و اطلاعات جدیدی که در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر شده، نشان می‌دهد که سنسور اسکنر اثر انگشت به کار رفته در Honor 7، قابلیت‌هایی فراتر از یک محافظ امنیتی ساده دارد. همچنین هوآوی تصمیم گرفته تا به جای استفاده از چیپ کوآلکام و یا مدیاتک، از چیپ […]

زمان کوتاهی تا عرضه‌ی گوشی‌هوشمند Huawei Honor 7 باقی مانده و اطلاعات جدیدی که در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر شده، نشان می‌دهد که سنسور اسکنر اثر انگشت به کار رفته در Honor 7، قابلیت‌هایی فراتر از یک محافظ امنیتی ساده دارد. همچنین هوآوی تصمیم گرفته تا به جای استفاده از چیپ کوآلکام و یا مدیاتک، از چیپ قدرتمند Kirin استفاده نماید.

با اینکه جنس بدنه‌ی این گوشی جدید از فلز می‌باشد، طراحی ساده‌ی آن سبب می‌شود تا طراحی محصولات قبلی اپل را به یاد آوریم. خطوط به کار رفته در Honor 7، بسیار ساده هستند و همین سادگی، می‌تواند شباهت این محصول را با تلفن‌های HTC افزایش دهد. سنسور اسکنر اثر انگشت مورد دیگری است که گوشی جدید هوآوی از آن بهره می‌برد اما با عملکردی فراتر از یک سنسور ساده که می‌تواند بسیاری از وظایف مختلف همچون نمایش نوار اعلانات، اجرا کردن اپلیکیشن دوربین، گرفتن عکس و … را انجام دهد. در واقع هوآوی تمام تلاش خود را داشته تا عملکرد این سنسور را توسعه بخشد و امکانات جدیدی را پیش روی کاربران قرار دهد.

Huawei Honor 7 brings multi-functional fingerprint scanner 3

Huawei Honor 7 صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی با وضوح تصویر 1080p داشته و سازندگان از چیپ قدرتمند Kirin 935 با 4 هسته‌ی پردازشگر Cortex-A53 با کلاک 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته‌ی پردازشگر Cortex-A53 با کلاک 1.5 گیگاهرتز بهره خواهند برد. همچنین حافظه‌ی رم این گوشی‌هوشمند نیز 3 گیگابایت می‌باشد تا امر پردازش کارهای مختلف، آسانتر گردد. حافظه‌ی داخلی نیز در حجم‌های 16 تا 64 گیگابایتی در نظر گرفته شده و امکان استفاده از کارت حافظه‌ی Micro SD تا حداکثر حجم 128 گیگابایت نیز امکان‌پذیر می‌باشد. موضوعی دیگری که شاید برای برخی از کاربران خوشایند نباشد، باتری قدرتمند 3100 میلی‌آمپرساعتی ولی جدانشدنی این محصول است که هوآوی سعی کرده تا به کمک استفاده از نکنولوژی‌هایی همانند شارژ سریع، این محدودیت را تا حدودی از ذهن کاربران پاک سازد. البته نتایج منتشر شده از سرعت شارژ شدن Honor 7، نشان می‌دهد که هوآوی در این زمینه، آنقدرها هم موفق عمل نکرده است.

هوآوی اعلام کرده که سنسور به کار رفته در هانر 7، Sony IMX230 می‌باشد و این بدان معناست که ما با دوربینی 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار با سرعت 0.1 ثانیه روبه‌رو هستیم. دوربین سلفی این گوشی نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد که می‌تواند تصاویر را با وضوح تصویر بالای ثبت نماید. استفاده از سنسورهیا 8-مگاپیکسلی به جای سنسورهای 5-مگاپیکسلی به عنوان دوربین دوم، کم‌کم در حال شناخته شدن به عنوان یک استاندارد می‌باشد و احتمالا سایر کمپانی‌ها نیز به استفاده از چنین سنسورهایی روی بیاورند.

Huawei Honor 7 brings multi-functional fingerprint scanner 2

اما قیمتی که مصرف‌کنندگان باید پرداخت کنند، به حافظه‌ی داخلی به کار رفته در این گوشی‌هوشمند و پشتیبانی از سیم‌کارت آن بستگی دارد. ساده‌ترین مدل از گوشی‌هوشمند Huawei Honor 7 با 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از سیم‌کارت، 320 دلار قیمت خواهد داشت. مدل دو سیم‌کارته از همین محصول نیز قرار است با قیمت 355 دلار عرضه گردد و اگر کاربران بخواهند 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته باشند، باید 400 دلار پرداخت نمایند. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که تمامی مدل‌های این گوشی، از شبکه‌ی 4G/LTE نیز پشتیبانی می‌کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال