Huawei Honor 7 نیز به سیستم شارژ سریع مجهز خواهد شد

پس از علام پشتیبانی گوشی‌هوشمند Meizu MX5 Pro از سیستم شارژ سریع، کمپانی چینی هوآوی نیز اعلام کرد که محصول جدید این شرکت، تلفن Honor 7 از سیستم شارژ سریع پشتیبانی خواهد نمود. این موضوع به وسیله‌ی تیزر جدیدی که روز گذشته توسط هوآوی منتشر شد، مشخص گردید. همچنین اطلاعاتی در مورد این تلفن هوشمند […]

پس از علام پشتیبانی گوشی‌هوشمند Meizu MX5 Pro از سیستم شارژ سریع، کمپانی چینی هوآوی نیز اعلام کرد که محصول جدید این شرکت، تلفن Honor 7 از سیستم شارژ سریع پشتیبانی خواهد نمود. این موضوع به وسیله‌ی تیزر جدیدی که روز گذشته توسط هوآوی منتشر شد، مشخص گردید.

همچنین اطلاعاتی در مورد این تلفن هوشمند منتشر شده که جالب توجه هستند. سازندگان برای محافظت از سطح بیرون لنز دوربین گوشی Honor 7، از پوشش یاقوت کبود (Sapphire) استفاده کرده‌اند تا مشکلات خط افتادن و صدمه دیدن شیشه‌ی روی لنز در طول زمان، کاربران را نگران نکند. در این محصول جدید، شاهد یک دکمه‌ی فیزیکی نیز خواهیم بود که هوآوی قول عملکردهای متعدد و مختلفی را داده است.

از میان اطلاعات قبلی که از این گوشی‌هوشمند به صورت رسمی در اختیار ما قرار گرفته نیز می‌توان به سنسور اثر انگشت، بدنه‌ی تمام‌فلزی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان اشاره کرد. هیچ شکی نیست که در کنفرانس رسمی هوآوی که هفته‌ی آینده و در تاریخ 30 ژوئن برگزار می‌شود، شاهد اطلاعات کاملی از این گوشی‌هوشمند خواهیم بود.

اما اگر نگاهی به شایعات قبلی نیز داشته باشیم، مشخصات فنی گوشی Honor 7، از جمله‌ مواردیست که در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. صفحه‌نمایش 5-اینچی با وضوح تصویر 1080p، سنسور 13 مگاپیکسلی با فلاش LED برای دوربین پشتی، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، از جمله مواردی هستند که احتمالا حقیقت داشته باشند. اما موضوعی که می‌تواند بیش از هر چیزی توجه ما را به خود جلب کند، به کارگیری چیپ Kirin 935 است که از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و حتی در برخی از تست‌ها توانسته از Snapdragon 810 نیز بهتر عمل کند. همچنین انتظار می‌رود که Huawei Honor 7 با سیستم‌عامل اندروید 5.1 و رابط کاربری Emotion UI هوآوی راهی بازار شود.

زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند باقی نمانده و امیدواریم شایعات منتشر شده، همگی حقیقت داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال