هواوی به دنبال توسعه گوشی هایی با قابلیت سه بار تاشدن است

هواوی در حال توسعه‌ی یک گوشی هوشمند با قابلیت تا شدن سه باره است و به نظر می‌رسد در این مسیر تنها نباشد. این ممکن است انقلاب جدید در دنیای موبایل محسوب شود. گوشی‌هایی که سه بار تا می‌شوند! به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، یک منبع آگاه مدعی است که شرکت شیائومی […]

هواوی در حال توسعه‌ی یک گوشی هوشمند با قابلیت تا شدن سه باره است و به نظر می‌رسد در این مسیر تنها نباشد. این ممکن است انقلاب جدید در دنیای موبایل محسوب شود. گوشی‌هایی که سه بار تا می‌شوند!

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، یک منبع آگاه مدعی است که شرکت شیائومی نیز در مراحل پیشرفته‌ی توسعه‌ی چنین محصولی قرار دارد. سابقه‌ی مطلوب این منبع، اگرچه شواهد محکمی ارائه نکرده است، دلایل کافی برای باور این ادعا را فراهم می‌کند. به گفته‌ی این منبع، دستگاه جدید بخشی از سری Mi خواهد بود و انتظار می‌رود در فوریه 2025، طی کنگره‌ی جهانی موبایل، شاهد رونمایی از این گوشی یا حداقل یک نمونه‌ی اولیه از آن باشیم.

در صورت تأیید این شایعه، پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آتی اطلاعات دقیق‌تری در این خصوص منتشر شود. با توجه به فاصله‌ی زمانی تا برگزاری MWC و معرفی دو گوشی تاشو جدید توسط شیائومی در ماه گذشته، عرضه زودهنگام این دستگاه چندان محتمل نیست، زیرا ممکن است از توجه به مدل‌های Mi Flip و Mi Fold 4 بکاهد. با این حال، با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، احتمال رونمایی از این محصول هیجان‌انگیز برای جلب توجه بازار بیشتر می‌شود.

دستگاه سه تایی هواوی با الگوی تا شدن Z شکل طراحی شده است و مدیرعامل گروه تجاری این شرکت، عرضه آن را برای ماه سپتامبر وعده داده است. پیش‌بینی می‌شود این دستگاه در ابتدا و به صورت محدود تنها در بازار چین و به عنوان آزمایشی گسترده عرضه شود. هنوز خبرهای بیشتری در این مورد متشر نشده اما ممکن است تولید این دستگاه تنها به صورت آزمایشی و به صورت یک گوشی مفهومی باشد.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.