هواوی از گوشی Enjoy 5 رسماً رونمایی کرد؛ دوربین 13 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی

درحالی که انتظار می‌رفت شرکت چینی‌تبار هواوی خط تولید گوشی‌های سری هانر خود را ارتقا دهد، این شرکت از گوشی جدیدی ملقب به Enjoy 5 (از 5 لذت ببر) پرده برداشته است. بر اساس گزارشات، قلب تپنده این دستگاه را یک چیپست مدیاتک MT6735 با پردازنده چهار هسته‌ای تشکیل داده و از یک صفحه‌نمایش 5 […]

درحالی که انتظار می‌رفت شرکت چینی‌تبار هواوی خط تولید گوشی‌های سری هانر خود را ارتقا دهد، این شرکت از گوشی جدیدی ملقب به Enjoy 5 (از 5 لذت ببر) پرده برداشته است. بر اساس گزارشات، قلب تپنده این دستگاه را یک چیپست مدیاتک MT6735 با پردازنده چهار هسته‌ای تشکیل داده و از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی اچ‌دی بهره ‌می‌برد.

این گوشی‌هوشمند از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و در زیر قاب خود یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی را حمل کرده و قرار است اندروید نسخه 5.1 آب‌نبات‌چوبی را با رابط کاربری اختصاصی هواوی، EMUI 3.0 اجرا کند.

Enjoy 5 -1

در مورد دوربین، Enjoy 5 از یک دوربین 3 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی در جلو دستگاه بهره ‌می‌برد.

Enjoy 5 با پشتیبانی از دو سیم‌کارت به همراه نسل 4 ارتباطات مخابراتی LTE، ابعادی در حدود 143.1×71.8×9.7 داشته و وزنی در حدود 160 گرم خواهد داشت و بر اساس گزارش، قرار است با قیمتی در حدود 158 دلار، چند روز بعد از معرفی دیگر گوشی این شرکت، هانر 7، در هند، وارد بازارهای این کشور شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال