نسخه جدید رابط کاربری هوآوی پاییز امسال از راه می‌رسد؛ EmotionUI 5.0

نظیر سایر شرکت‎های مهم و بزرگ چینی، شرکت هو‎آوی نیز همواره به شیوه‎ی خاص خود در دنیای اندروید عمل کرده است. رابط کاربری اختصاصی این شرکت به اسم EmotionUI اخیرا چند وقتی می‎شود که از شهرت به دست آمده لذت می‎برد و حالا به نظر‎ می‎رسد تغییر بزرگی برای آن در راه است. طبق منابع خبری، […]

نظیر سایر شرکت‎های مهم و بزرگ چینی، شرکت هو‎آوی نیز همواره به شیوه‎ی خاص خود در دنیای اندروید عمل کرده است. رابط کاربری اختصاصی این شرکت به اسم EmotionUI اخیرا چند وقتی می‎شود که از شهرت به دست آمده لذت می‎برد و حالا به نظر‎ می‎رسد تغییر بزرگی برای آن در راه است.

رابط کاربری EmotionUI 5.0

طبق منابع خبری، هوآوی در حال کار بر روی آپ‌گرید مهمی برای نسخه‎ی 5.0 این رابط کاربری است که گفته می‎شود ظاهر کاملا جدیدی خواهد داشت و از این نظر به اندروید خام شبیه خواهد بود. با در نظر گیری بیلد فعلی EMUI 4.1 و هم‎چنین اکثریت نسخه‎های قبلی آن، این امر یک تغییر مهم برای این شرکت خواهد بود که به طور سنتی ساختار منوها و طرح‎های مسیریابی پیچیده‎تر و پیشرفته‎تر را انتخاب کرده است.

طبق گفته‎ی Li Changzhu، رئیس بخش موبایل هوآوی، این حرکت هوآوی یک رابط کاربری ساده‎تر و مطابق با ذائقه‎ی اکثر کاربران غربی ارائه می‌دهد. گرچه آقای Changzhu هم‎چنین به طرفداران اطمینان می‎دهد که این تصمیم به بهای از بین رفتن قابلیت‎ها یا امکان سفارشی‎سازی این رابط کاربری (که نقش مهمی در رابط کاربری EMUI ایفا می‎کنند،) نخواهد بود.

رابط کاربری EmotionUI 5.0-

انتظار می‎رود معرفی و عرضه‎ی EmotionUI 5.0 در سه ماهه‎ی سوم سال 2016 باشد. وقوع این امر ممکن است با نمایشگاه IFA 2016 برلین همزمان باشد و به احتمال زیاد از یک گوشی Mate جدید نیز به همراه این سیستم‎عامل رونمایی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال