هوآوی در MWC از EMUI 5.1 پرده برمی‌دارد

هوآوی روز یک‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده را به معرفی جدیدترین محصولات خود از جمله گوشی P10 و P10 پلاس به همراه یک ساعت‌هوشمند در کنگره‌ی جهانی موبایل خواهد پرداخت اما تیزری که این شرکت چینی امروز منتشر نکرده نشان می‌دهد که داستان به همین سه محصول ختم نمی‌شود. شرکت هوآوی تیزر جدیدی را به نمایش گذاشته […]

هوآوی روز یک‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده را به معرفی جدیدترین محصولات خود از جمله گوشی P10 و P10 پلاس به همراه یک ساعت‌هوشمند در کنگره‌ی جهانی موبایل خواهد پرداخت اما تیزری که این شرکت چینی امروز منتشر نکرده نشان می‌دهد که داستان به همین سه محصول ختم نمی‌شود.

شرکت هوآوی تیزر جدیدی را به نمایش گذاشته که نشان می‌دهد این شرکت تصمیم دارد تا در کنگره‌ی جهانی موبایل از نسخه‌ی جدیدی از رابط کاربری گوشی‌های‌هوشمند خود بر روی اندروید رونمایی کند. بدون شک، نسخه‌ی جدید رابط کاربری EMUI هوآوی تغییرات زیادی را به وجود خواهد آورد اما هنوز مشخص نیست که این تغییرات به چه شکلی خواهند بود. از طرفی دیگر، با معرفی جدیدترین پرچم‌داران این شرکت می‌توان انتظار داشت که هوآوی این رابط کاربری را در ابتدا بر روی دو گوشی مورد اشاره قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال