“هوگو بارا” شیائومی را ترک می‌کند

هوگو بارا، معاون بخش بین‌الملل شرکت شیائومی در پست جدید خود در فیس‌بوک رسما اعلام کرد که شیائومی را به مقصد سیلیکون‌ولی ترک می‌کند. وی که پیش از ملحق شدن به این شرکت چینی نقش بسیار اساسی را در پیشرفت اندروید داشت توانست شیائومی را به یک برند بین‌المللی تبدیل و این شرکت چینی را […]

هوگو بارا، معاون بخش بین‌الملل شرکت شیائومی در پست جدید خود در فیس‌بوک رسما اعلام کرد که شیائومی را به مقصد سیلیکون‌ولی ترک می‌کند. وی که پیش از ملحق شدن به این شرکت چینی نقش بسیار اساسی را در پیشرفت اندروید داشت توانست شیائومی را به یک برند بین‌المللی تبدیل و این شرکت چینی را به دیگر مناطق نیز معرفی کند.

هنگامی که هوگو در سال 2013 به شرکت شیائومی ملحق شد، این شرکت به عنوان یک شرکت تازه‌کار اما در حال رشد در عرصه‌ی گوشی‌های‌هوشمند شناخته می‌شد. شیائومی در سال 2012 تنها موفق به فروش 7 میلیون گوشی‌هوشمند شده بود اما پس از ملحق شدن هوگو به این شرکت، در سال 2014 موفق به فروش 61 میلیون گوشی‌هوشمند شد تا در دو سال، آمار فروش گوشی‌های این شرکت تقریبا هشت برابر شود به طوری که مدیر اجرایی شرکت شیائومی این پیشرفت را غیرقابل توصیف و باورنکردنی بیان کرد.

علی‌رغم موفقیت‌های شرکت شیائومی طی سال‌های اخیر، این شرکت چینی هنوز نتوانسته نقش پررنگی را در بازار کشور آمریکا داشته باشد. شاید تنها محصول موفق شیائومی در آمریکا، Mi Box تلوزیون اینترنتی هوشمند این شرکت باشد. با این وجود، شیائومی به تازگی دو گوشی Mi Mix و Mi Note 2 را برای عرضه در کشور آمریکا مورد آزمایش قرار داده و ممکن است به زودی گوشی‌های شرکت شیائومی در این کشور نیز رویت شوند.

به‌هر‌حال هوگو بارا که یکی از محبوب‌ترین چهره‌های شرکت شیائومی محسوب می‌شود توانست طی چهار سال همکاری خود با این شرکت، موفقیت‌های زیادی را کسب کند. وی از مدیراجرایی شیائومی در پست فیس‌بوک خود تشکر کرده و مقصد بعدی خود را برای آغاز ماجراجویی جدید، سیلیکون‌ولی آمریکا دانسته است؛ مکانی که اکثر شرکت‌های تکنولوژی مطرح در آن‌جا مشغول به فعالیت هستند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال