iFixit: تعمیر Galaxy S6 آسان‌تر از Galaxy S6 edge خواهد بود

Galaxy S6، آخرین پرچم‌دار معرفی شده‌ی شرکت سامسونگ می‌باشد که نسخه‌ی خمیده یا edge آن، هفته‌ی گذشته مورد بررسی iFixit قرار گرفت و حالا نیز Galaxy S6، زیر ذره‌بین قرار گرفته است. امتیازی که Galaxy S6 در تست راحتی تعمیر دریافت کرد، 4 از 10 می‌باشد و در مقایسه با Galaxy S6 edge که امتیاز 3 […]

Galaxy S6، آخرین پرچم‌دار معرفی شده‌ی شرکت سامسونگ می‌باشد که نسخه‌ی خمیده یا edge آن، هفته‌ی گذشته مورد بررسی iFixit قرار گرفت و حالا نیز Galaxy S6، زیر ذره‌بین قرار گرفته است. امتیازی که Galaxy S6 در تست راحتی تعمیر دریافت کرد، 4 از 10 می‌باشد و در مقایسه با Galaxy S6 edge که امتیاز 3 از 10 را دریافت کرد، آسان‌تر تعمیر خواهد شد. البته این دو عدد تنها مقایسه‌ی بین این دو گوشی‌هوشمند می‌باشد و هر دو تلفن، به سختی تعمیر خواهند شد.

در تستی که iFixit انجام داد، به طور تعجب‌برانگیزی مشاهده شد که تنها چند قطعه‌ی داخلی از Galaxy S6 edge را می‌توان در Galaxy S6 به کار برد که این موارد شامل تراشه‌ی Exynos، صفحه‌نمایش Super AMOLED، باتری و NAND flash می‌شوند.

iFixit teardown finds Samsung Galaxy S6 a bit easier to repair than S6 edge 2

اینطور که iFixit اعلام کرده، قطعات مختلف در Galaxy S6 به سادگی از دستگاه خارج می‌شوند و می‌توان آنها را به سادگی با قطعه‌ی سالم تعویض کرد. حتی خود بورد اصلی این گوشی‌هوشمند نیز به سادگی از آن خارج می‌شود اما چنین چیزی در Galaxy S6 edge امکان‌پذیر نخواهد بود.

iFixit teardown finds Samsung Galaxy S6 a bit easier to repair than S6 edge 3

البته به کارگیری شیشه‌ی دو لایه در ساخت قسمت جلویی این گوشی‌هوشمند، نشان از شکننده بودن آن دارد که سازندگان را به استفاده از دو لایه وا داشته است. از سوی دیگر، قسمت پشتی این گوشی‌هوشمند و درب پشتی آن نیز بسیار محکم می‌باشد و باز کردن Galaxy S6 را بسیار سخت می‌کند.

در مورد تعویض صفحه‌نمایش Galaxy S6 نیز، iFixit اعلام کرده که بازکردن و تعویض آن، کاری تقریبا “غیرممکن” می‌باشد!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال