ایلان ماسک از مهندسان متقاضی کار درخواست کرد مستقیماً به او توییت بزنند

ایلان ماسک موسس شرکت نورالینک که پیش از این گفته بود نیاز به مهندسان کارآمد در شرکت خود دارد، اعلام کرد کلیه متقاضیان می توانند درخواست های کاری خود را به طور مستقیم با وی در میان بگذارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک در ماه ژوئیه اعلام کرده بود به دنبال […]

ایلان ماسک موسس شرکت نورالینک که پیش از این گفته بود نیاز به مهندسان کارآمد در شرکت خود دارد، اعلام کرد کلیه متقاضیان می توانند درخواست های کاری خود را به طور مستقیم با وی در میان بگذارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک در ماه ژوئیه اعلام کرده بود به دنبال استخدام مهندس در شرکت نورالینک است. وی در توئیتی اعلام کرده بود کلیه متقاضیانی که توانایی حل مشکلات دشوار در زمینه گوشی های هوشمند و پوشیدنی ها و همچنین پردازش سیگنال و مدیریت قدرت را دارند می‌توانند به آدرس داده شده پیغام دهند. هم اکنون این فرد معیار استخدام خود را تغییر داده و اعلام کرده است کلیه متقاضیان به طور مستقیم به وی توییت بزنند.

نورالینک یک شرکت مهندسی است که توسط ماسک راه‌اندازی شده است. ایلان ماسک پیش از این به عنوان بهترین مدیر در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده بود. از این رو احتمالا درخواست های کاری بسیاری برای وی ارسال شده است. اما هنوز مشخص نیست که چرا خود ماسک در توئیت خود متقاضی درخواست مستقیم تقاضای کار شده است.

ایلان‌ماسک در توییتر خود نوشته است “اگر با وجود ارسال رزومه و نادیده گرفتن آن، رضایت ندارید و فکر می کنید این شرکت رزومه شما را نادیده گرفته و پیشنهاد کار به شما داده نشده است، می توانید زیر این پست کامنت خود را بگذارید. احتمال دارد پیش از این نورالینک برای استخدام استانداردهای سختی را برای متقاضیان در نظر گرفته بوده و اکنون این معیارها را تغییر داده است. این شرکت پیش از این پروژه های خود را به صورت مخفی نگاه داشته بود تا اینکه ماه اوت از برنامه‌های خود پرده برداشت و مشخص شد که مهندسان این شرکت در حال ساخت یک تراشه و کاشت آن در مغز هستند. این تراشه به نوعی رابط بین مغز و یارانه خواهد بود و توانایی انسان را به طور کل دگرگون خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال