بهبود درمان در سرطان مغز استخوان با مهار نوعی پروتئین

پژوهشگران در بررسی خود پی بردند که نوعی پروتئین در بدن انسان وجود دارد که با مهار آن می‌توان برای درمان سرطان خون اقدام کرد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از Medical Express، پژوهشگران دانشگاه بوستون نوعی پروتئین خاص به نام alpha5beta1 integrin را در بدن تشخیص دادند که با مهار […]

پژوهشگران در بررسی خود پی بردند که نوعی پروتئین در بدن انسان وجود دارد که با مهار آن می‌توان برای درمان سرطان خون اقدام کرد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از Medical Express، پژوهشگران دانشگاه بوستون نوعی پروتئین خاص به نام alpha5beta1 integrin را در بدن تشخیص دادند که با مهار آن می‌توان بهبود بیماران مبتلا به سرطان خون موسوم به نوع نئوپلاسم بیش تکثیری مغز استخوان کمک کرد. پروتئین مورد نظر می تواند تعداد سلول های بزرگ مغز استخوان موسوم به مگاکاریوسیت را کاهش دهد.

این نوع سرطان با افزایش تعداد سلول بنیادی مغز استخوان و تولید بیش از اندازه گلبول قرمز، گلبول سفید و پلاکت ایجاد می شود. افراد مبتلا به این بیماری پس از تولید بیش از اندازه گلبولهای قرمز یا سفید به نوعی سرطان در مغز استخوان مبتلا شده و از دنیا می روند. از محققان ارشد این پژوهش می‌گوید: روش ما برای درمان بیماری روش جدیدی است که در صورت موفقیت می‌تواند به عنوان یک درمان مکمل یا جایگزین برای درمان های کنونی محسوب شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال