افزایش قیمت سرویس‌های اشتراکی اپل برای درآمدزایی بیشتر

از این پس کاربران باید برای در اختیار داشتن سرویس‌های اشتراکی اپل از قبیل تی وی پلاس اپل آرکید و اپل نیوز پلاس مبلغ بیشتری پرداخت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اخیراً از افزایش برخی از سرویس‌های اشتراکی از قبیل اپل تی وی پلاس و اپل آرکید در ایالات متحده […]

از این پس کاربران باید برای در اختیار داشتن سرویس‌های اشتراکی اپل از قبیل تی وی پلاس اپل آرکید و اپل نیوز پلاس مبلغ بیشتری پرداخت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اخیراً از افزایش برخی از سرویس‌های اشتراکی از قبیل اپل تی وی پلاس و اپل آرکید در ایالات متحده و برخی کشورها خبر داده است. این افزایش قیمت هم اکنون نیز روی این سرویس‌های اشتراکی اعمال شده است.

طبق گزارشی که بلومبرگ در این باره منتشر کرده است اکنون کاربران سرویس اپل تی وی پلاس باید ماهانه ۹.۹۹ دلار پرداخت کنند. این در حالی است که پیش از این هزینه این سرویس ماهانه ۶.۹۹ دلار بوده است. هزینه اشتراک سالانه اپل تی وی پلاس نیز از ۶۹ دلار به ۹۹ دلار افزایش پیدا کرده است.

در ادامه تغییرات قیمت سرویس‌ها باندل‌های سرویس اپل وان نیز افزایش داشته است. در حال حاضر پلن فردی این سرویس دارای هزینه ۱۹.۹۵ دلار و پلن خانوادگی آن نیز در ماه ۲۵.۹۵ دلار خواهد بود. پلن پریمیر حدود ۳۷.۹۵ دلار قیمت دارد. البته به غیر از اپل دیگر شرکت‌ها نیز قیمت سرویس‌های اشتراکی خود را بارها افزایش دادند. مثال نتفلیکس به عنوان رقیب اپل تی وی پلاس نیز در یک سال چندین بار افزایش قیمت سرویس‌های اشتراکی خود را اعلام کرده است.

این نخستین بار است که اپل هزینه راه سرویس اپل آرکید و اپل نیوز پلاس را در آمریکا افزایش داده است. در حالی که قیمت اپل تی وی پلاس برای نخستین بار در سال گذشته دچار افزایش شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال