جزئیات سیستم‌عامل FUCHSIA به‌عنوان آخرین پروژه گوگل فاش شد

شاید کمتر از 1 ماه به عرضه شدن سرویس‌های نرم‌افزاری مختلفی همچون Alo ،Duo و اندروید نوقا توسط گوگل باقی مانده باشد که حالا اولین اطلاعات از یکی از پروژه‌های گوگل برای توسعه سیستم‌عاملی جدید منتشر شده که می‌تواند جاه‌طلبی این شرکت را به خوبی نشان دهد. اطلاعات جدیدی که در وب‌سایت رسمی گوگل نیز […]

شاید کمتر از 1 ماه به عرضه شدن سرویس‌های نرم‌افزاری مختلفی همچون Alo ،Duo و اندروید نوقا توسط گوگل باقی مانده باشد که حالا اولین اطلاعات از یکی از پروژه‌های گوگل برای توسعه سیستم‌عاملی جدید منتشر شده که می‌تواند جاه‌طلبی این شرکت را به خوبی نشان دهد.

اطلاعات جدیدی که در وب‌سایت رسمی گوگل نیز قرار گرفته، نشان می‌دهد که مهندسین گوگل در حال توسعه سیستم‌عاملی جدید با نام Fuchsia بوده و احتمالا بخواهند آن را برای گوشی‌های هوشمند، کامپیوترها و دیگر دستگاه‌ها عرضه کنند. البته در گذشته اطلاعاتی در مورد سیستم‌عاملی جدید از سوی گوگل برای ادغام کردن اندروید و سیستم‌عامل کروم منتشر شده بود که شاید تصور کنید که به این پروژه مربوط می‌شود، اما واقعا هیچ اثری از این موضوع در رابطه با سیستم‌عامل Fuchsia نیست.

به همین جهت این احتمال وجود دارد که بخواهیم با چیزی کاملا جدید از سوی گوگل روبه‌رو باشیم. همچنین اطلاعاتی در مورد رنگ‌های اصلی به کار رفته در این سیستم‌عامل منتشر شده که رنگ اغوانی، یکی از آنهاست، رنگی که نه به سیستم‌عامل اندروید ارتباط دارد نه به سیستم‌عامل کروم.

بر اساس اطلاعاتی که وب‌سایت Hacker News نیز منتشر کرده، آقای Travis Geiselbrech که در توسعه بسیاری از سیستم‌عامل‌های معروف همچون iOS همکاری داشته، و همینطور آقای Brian Swetland که در توسعه BeOS و اندروید از افراد اصلی بوده، در توسعه سیستم‌عامل Fuchsia با گوگل همکاری دارند. همچنین به نظر می‌رسد که این سیستم‌عامل مرموز و جدید قرار است از سیستم‌های Magenta و LK Kernel نیز استفاده کنند.

به هر حال این روزها بحث‌های زیادی در مورد این سیستم‌عامل جدید و اینکه آیا Fuchsia به ادغام کردن اندروید و سیستم‌عامل کروم مربوط می‌شود یا نه، وجود دارد. در رابطه با این موضوع، گوگل طی پاسخی به Digital Trends، گفته که هیچ نظری در این زمینه ندارد! به هر شکل باید منتظر ماند و دید که گوگل چه برنامه‌هایی برای آینده داشته و چه زمانی از سیستم‌عامل Fuchsia رونمایی خواهد نمود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال