سیستم‎عامل iOS 10.3 ارائه شد؛ رونمایی از قابلیت Find My AirPods و موارد متعدد دیگر

ما می‎دانیم که چند وقتی است اپل خود را برای ارائه‎ی به‎روزرسانی iOS 10.3 آماده می‎کند و بایستی بگوییم که حال این آپدیت برای دانلود در اختیار کاربران دستگاه‎های اپل قرار گرفته است. کاربران بایستی تا الان نوتیفیکیشن مربوط به آن را دریافت کرده باشند ولی اگر قادر به مشاهده‎ی آن نیستید، به بخش تنظیمات […]

ما می‎دانیم که چند وقتی است اپل خود را برای ارائه‎ی به‎روزرسانی iOS 10.3 آماده می‎کند و بایستی بگوییم که حال این آپدیت برای دانلود در اختیار کاربران دستگاه‎های اپل قرار گرفته است. کاربران بایستی تا الان نوتیفیکیشن مربوط به آن را دریافت کرده باشند ولی اگر قادر به مشاهده‎ی آن نیستید، به بخش تنظیمات دستگاه iOS خود رفته و به صورت دستی آن را بررسی کنید.

این آپدیت حجمی اندکی بیشتر از 600 مگابایت دارد. به گفته‎ی وب‎سایت AppleInsider، به‎روزرسانی سیستم‎عامل iOS 10.3 به نظر می‎رسد مقداری بیشتر از حد انتظار طول می‎کشد، چون ظاهرا به تصمیم اپل به استفاده از APFS (سیستم فایل اپل) بر می‎گردد.

آن‎ها متوجه شدند که نصب این آپدیت‎ها در دستگاه‎‎هایی مانند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بیشتر از 20 دقیقه و در iPad Air 2 تقریبا 50 دقیقه طول می‎کشد، بنابراین برای آپدیت دستگاه خود مطمئن شوید که شارژ باتری به اندازه‎ی کافی است. iOS 10.3 به همراه خود قابلیت‎های جدیدی مانند Find My AirPods دارد تا به کاربران کمک شود ایرپادهای خود را بهتر پیدا کنند و هم‎چنین باگ‎های مختلف رفع شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال