ios 8 با امنیت بیشتر برای iCloud

تیم کوک – مدیرعامل اَپل – در مصاحبه خود با wall street journal اظهار کرد که در ios 8 امنیت سرویس ابری این شرکت بهبود پیدا خواهد کرد. در روزهای اخیر به دنبال شکل گرفتن شایعاتی مبنی بر اینکه اَپل عکس های شخصی افراد معروف را در فضای مجازی پخش می کند، اَپل با تکذیب […]

تیم کوک – مدیرعامل اَپل – در مصاحبه خود با wall street journal اظهار کرد که در ios 8 امنیت سرویس ابری این شرکت بهبود پیدا خواهد کرد.

در روزهای اخیر به دنبال شکل گرفتن شایعاتی مبنی بر اینکه اَپل عکس های شخصی افراد معروف را در فضای مجازی پخش می کند، اَپل با تکذیب این شایعات، در سایت خود یک بیانیه عمومی را صادر کرد که در آن سیاست امنیتی شرکتش را به طور گویا بیان کرده است.

Password 2 (1)

Password 2

تیم کوک در مصاحبه خود گفت: هکرهایی که توانسته اند به اکانت های افراد معروف نفوذ کنند، تنها با حدس زدن رمز، موفق به این کار شده اند و این به خاطر امنیت ضعیف سرویس iCloud نیست، بلکه به خاطر نادیده گرفته شدن نکته های امنیتی و همچنین عدم استفاده از رمزهای چندمرحله ای توسط افراد صورت گرفته شده است.

همانطور که می دانیم اَپل به عنوان پیشتاز در عرصه ی سرویس های ابری می باشد و بسیاری سرویس های ابری را با این شرکت می شناسند.

تیم کوک در ادامه اضافه کرد که در ios 8 تدابیری اندیشه شده است که در آن کاربران ملزم به استفاده  از رمزهای چندمرحله ای و سوال های امنیتی خواهند بود. همچنین امکان ارسال ایمل و notification به اشخاص در لحظه هک شدن اکانت هایشان وجود خواهد داشت و کاربران قادر خواهند بود که در زمان اندک مانع هک شدن اکانت خودشان شوند.

حدود 4 روز و 3 ساعت به کنفرانس اَپل باقی مانده است، بدون شک باید آماده ی رونمایی از آیفون 6 و نوآوری های اَپل باشیم.

منبع

The wall street journal

Cult of mac

Apple

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال