iPad Pro با صفحه ی نمایش 12.2 اینچی، اسپیکر های استریو و ضخامت 7 میلی متر عرضه خواهد شد

در دو ماه گذشته، شرکت اپل بسیار خبرساز بوده است و با معرفی انواع تبلت ها و تلفن های هوشمند، عرضه ی iMac با صفحه ی رتینا و موارد دیگر مثل سیستم Apple Pay در تیتر خبر ها بود اما از همان زمان شایعه ای مبنی بر یک تبلت بسیار بزرگ تر با نام iPad […]

در دو ماه گذشته، شرکت اپل بسیار خبرساز بوده است و با معرفی انواع تبلت ها و تلفن های هوشمند، عرضه ی iMac با صفحه ی رتینا و موارد دیگر مثل سیستم Apple Pay در تیتر خبر ها بود اما از همان زمان شایعه ای مبنی بر یک تبلت بسیار بزرگ تر با نام iPad Pro به گوش می رسید. حال وبسایت ژاپنی MacOtakara اطلاعاتی را در رابطه با مکان اسپیکر ها، ضخامت و اندازه ی این تبلت منتشر ساخته است.

اخبار قبلی و شایعاتی که وجود داشت، اندازه ی صفحه ی نمایش این تبلت را 12.9 اینچ معرفی میکرد اما اخباری که از سوی MacOtakara منتشر شده است، حاکی از این است که اندازه ی صفحه ی نمایش این تبلت برابر با 12.2 اینچ می باشد.

اما خبر دیگر، در رابطه با محل قرار گرفتن اسپیکر های تبلت iPad Pro می باشد. طبق اخبار منتشر شده، این تبلت دارای اسپیکر ها استریو می باشد و به همین منظور، یک اسپیکر در بالا و یکی در پایین این تبلت قرار گرفته اند که این موضوع، یک ویژگی منحصر به فرد به حساب می آید و مدل های قبلی این شرکت تنها یک اسپیکر داشتند.

و آخرین موضوع، ضخامت این تبلت است. طبق گفته ی وب سایت ژاپنی MacOtakara، ضخامت این تبلت چیزی بین آیفون 6 و آیفون 6 پلاس که به ترتیب 6.9 و 7.1 میلی متر هستند، می باشد. البته iPad Air 2 ضخامتی برابر با 6.1 میلی متر دارد و شاید ضخیم تر بودن iPad Pro نسبت به آن، صفحه ی 12.2 اینچی این تبلت باشد.

هیچ صحبتی از زمان عرضه ی این تبلت توسط اپل نشده است اما به نظر می رسد که اوایل سال 2015، این تبلت بزرگ معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال