گزارش برخی کاربران مبنی بر خاموش شدن آی‌پد پرو اپل در هنگام شارژ

شاید تبلت جدید اپل یعنی آی‌پد پرو را بتوان چیزی بیشتر از یک آی‌پد معمولی دانست؛ چرا که اپل با ارائه لوازم جانبی چون قلم، کیبورد هوشمند قصد دارد مسیری جدیدی را در پیش گرفته و به گفته مدیرعامل این شرکت، تیم‌کوک می‌خواهد این آی‌پد را جایگزین رایانه‌های شخصی کند. با این حال باید گفت […]

شاید تبلت جدید اپل یعنی آی‌پد پرو را بتوان چیزی بیشتر از یک آی‌پد معمولی دانست؛ چرا که اپل با ارائه لوازم جانبی چون قلم، کیبورد هوشمند قصد دارد مسیری جدیدی را در پیش گرفته و به گفته مدیرعامل این شرکت، تیم‌کوک می‌خواهد این آی‌پد را جایگزین رایانه‌های شخصی کند. با این حال باید گفت که این مسیر زمانی کاربران را به مقصد رسانده که محصولات تولیدی به‌درستی کار کنند.

متأسفانه ظاهراً این تبلت جدید اپل نتوانسته خود را به‌عنوان انتخاب درستی برای برخی کاربران مطرح کند. بر اساس پستی که در سایت Reddit منتشر شده، بسیاری از کاربران توضیحاتی در مورد خاموش شدن آی‌پد پروی خود در هنگام شارژ را عنوان کرده‌اند. ظاهراً گزارشات مشابهی هم در انجمن‌های پشتیبانی اپل مطرح شده است.

یکی از کاربران در همین رابطه عنوان کرده است، هنگامی که شب آی‌پد پروی خود را با 48 درصد شارژ، به برق متصل کرده تا شارژ آن کامل شود، صبح‌ هنگامی قصد استفاده از آن را داشته، با خاموش بودن آن مواجه شده و هرچه تلاش کرده است تا آن را روشن کند، موفق نشده و در نهایت مجبور شده است تا با یک ریست سخت‌افزاری دستگاه را روشن کند. وی پس از اینکه موفق به روشن کردن دستگاه می‌شود، به ناچار دوباره آن را به شارژ می‌زند تا برای استفاده روز بعد، شارژ داشته باشد، وقتی باز می‌گردد دوباره با همان صحنه قبلی روبرو شده و آی‌پد را خاموش می‌بیند و به طبع برای روشن کردن دوباره آن، دست به دامان ریست سخت‌افزاری می‌شود.

ظاهراً برخی دیگر از کاربران وقتی با این مشکل مواجه شده‌اند، در تلاش برای جلوگیری مجدد از این اتفاق، از شارژرهای ضعیف‌تر با ولتاژ کمتر استفاده کرده‌اند که بازهم کارساز نبوده و فایده‌ای نداشته است. همچنین با بازگردانی به تنظیمات کارخانه یا همان فکتوری ریست هم نیز این مشکل برطرف نشده و تنها راه حل این موضوع، تعویض آن با آی‌پد جدید است. مشخص نیست که علت این مشکل اساسی چیست و آیا سخت‌افزار مشکل‌ساز شده یا نرم‌افزار. هنوز معلوم نیست. باید منتظر ماند تا ببینیم اپل چه تدبیری برای این معضل خواهد اندیشید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال