شرکت Razer برای آیپد پرو اپل کیس کیبورد مکانیکی تولید کرد

شرکت Razer یک قاب کیبورد (قاب‎های کیبورد با برقراری ارتباط با دستگاه‎ها یک کیبورد فیزیکی در اختیار آن‎ها می‎گذارند) برای آی‎پد پروی 12.9 اینچی ساخته است. تنها ولی با یک قاب کیبورد روبرو نیستیم چون از نوع مکانیکی آن است. کیبورد Razer از سوئیچ‎های مکانیکی طراحی شده‎ی این شرکت استفاده می‎کند که اصلا توی دید […]

شرکت Razer یک قاب کیبورد (قاب‎های کیبورد با برقراری ارتباط با دستگاه‎ها یک کیبورد فیزیکی در اختیار آن‎ها می‎گذارند) برای آی‎پد پروی 12.9 اینچی ساخته است. تنها ولی با یک قاب کیبورد روبرو نیستیم چون از نوع مکانیکی آن است.

کیبورد Razer از سوئیچ‎های مکانیکی طراحی شده‎ی این شرکت استفاده می‎کند که اصلا توی دید نیستند و توجه‎ی افراد به آن جذب نمی‎شود، آن‎ها دارای طراحی جزیره‎ای یا چیکلت هستند و برای استفاده از این سوئیچ‎ها تنها اعمال نیرویی برابر با 70 گرم لازم است. این امر در تئوری بایستی سبب شود که شما حس و حال یک کیبورد مکانیکی و در همان حین جمع‎ و جور را داشته باشید. این کلیدها هم‎چنین دارای نور پشتی با 20 سطح روشنایی و دارای کلیدهای کنترلی میانبر برای iOS هستند.

قاعد‎ه‎ی این کیبورد دارای یک پایه‎ی فلزی قابل جدا شدن است که به شما اجازه می‎دهد نمایشگر تبلت خود را طبق هر زاویه‎ی دلخواهی تنظیم کنید، چیزی که شما نمی‎توانید با کیبورد ارائه شده توسط خود اپل برای آی‎پد پرو انجام دهید. هم‎چنین یک قاب پلی‎کربناتی قابل جدا شدن برای آی‎پد دیده می‎شود.

کیبورد مکانیکی Razer برای آی‎پد پرو

متاسفانه، این کیبورد از کانکتور هوشمند موجود رد آی‎پد پرو استفاده نمی‎کند و از طریق بلوتوث این ارتباط برق[aparat][/aparat][aparat][/aparat]رار می‎شود، یعنی این کیبورد دارای باتری است که تا حداکثر 10 ساعت می‎شود از آن استفاده کرد و نیاز به شارژ دارد، چیزی که شما با قاب‎های لاجیتک یا کیبورد خود اپل نیاز به انجام دادن ندارید.

کیبورد مکانیکی Razer برای آی‎پد پرو قیمتی برابر با 169.99 دلار دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال