ظرفیت باتری‌ آیفون‌های 7 و 7 پلاس اپل سرانجام مشخص شد

به عنوان افرادی که مشتاق اطلاعات در دنیای فناوری هستند، ما فقط جزئیات را نمی‎خواهیم، بلکه به آن‎ها نیاز داریم. به همراه رونمایی اپل از آیفون‎های 7 و 7 پلاس قابلیت‎های جدید فراوانی آمده  ولی نبود برگه‎ی مشخصات این گوشی‎ها که کار همیشگی اپل است به نوعی باعث بی‎اعتبار کردن عملکرد بسیاری از تولیدکنندگان مهم […]

به عنوان افرادی که مشتاق اطلاعات در دنیای فناوری هستند، ما فقط جزئیات را نمی‎خواهیم، بلکه به آن‎ها نیاز داریم. به همراه رونمایی اپل از آیفون‎های 7 و 7 پلاس قابلیت‎های جدید فراوانی آمده  ولی نبود برگه‎ی مشخصات این گوشی‎ها که کار همیشگی اپل است به نوعی باعث بی‎اعتبار کردن عملکرد بسیاری از تولیدکنندگان مهم گوشی‎های اندرویدی می‎شود. در همین رابطه بسیاری از افراد به نتایج تست‎های بنچمارک اعتماد می‎کنند، نظیر تست‎هایی که میزان رم این دو گوشی را مشخص کرده‎اند. ولی ما دوست داریم ظرفیت دقیق باتری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را نیز بدانیم.

طبق اطلاعاتی که اپل در رویداد رونمایی از محصولات جدید خود به ما داد، متوجه شدیم که هر دو گوشی‎های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس باید اندکی با توجه به پردازنده‎های قابل احترامشان عمر باتری بیشتر داشته باشد. اپل اعلام کرد که تراشه‎ی جدید این شرکت یعنی A10 کارآمدی بیشتری دارد که ترکیب آن به همراه بهینه‎سازی نرم‎افزاری باید به آیفون‎های جدید کمک کند مدت زمان بیشتری در اختیار کاربر باشند. ولی گنجایش خام باتری نیز افزایش یافته است، طبق اطلاعات به دست آمده باتری 1750 میلی‎آمپر ساعتی گوشی آیفون 6 اس با یک باتری 1960 میلی‎آمپری جایگزین شده است و جای باتری 2750 میلی‎آمپر ساعتی آیفون 6 اس پلاس را یک باتری 2900 میلی‎آمپر ساعتی در آیفون 7 پلاس گرفته است.

با آن‎که گنجایش باتری زیر 2000 میلی‎آمپر ساعت معمولا در دنیای پرچم‎دارها شنیده نمی‎شود، ولی یقینا محصولات اپل از این حقیقت بهره می‎برند که همه قطعات آن‎ها ساخت خود اپل است. بخش نرم‎افزاری این محصولات به صورت ویژه‎ای بر اساس سخت‎افزار بهینه شده و بخش سخت‎افزاری نیز تاثیر خود را از بخش‎ نرم‎افزاری گرفته است، یعنی حتی با وجود باتری‎های کوچکتر، آیفون‎ها هم‎چنان می‎توانند عرصه‎ی رقابت با سایرین را با موفقیت سپری کنند.

نکته‎ی جالبی که این‎جا وجود دارد این است که باتری آیفون‎های 6 اس و 6 اس پلاس در مقایسه با آیفون 6 و 6 پلاس کوچکتر بود. علاوه بر این، با آن‎که باتری آیفون 7 به نسبت هر کدام از آیفون‎ها (با داشتن نمایشگر 4.7 اینچی) بزرگتر است، ولی باتری 2900 میلی‎آمپر ساعتی آیفون 7 پلاس اندکی به نسبت دو آیفون دو سال قبل کوچکتر است (باتری آیفون‎های 6 و 6 پلاس گنجایشی برابر با 2910 میلی‎آمپر ساعت داشت).

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال