شایعه: آیفون 7 باتری بزرگ‌تری نسبت به آیفون 6s خواهد داشت

در مقایسه با بسیاری از گوشی‎های اندرویدی، باتری‎ گوشی‎های آیفون اپل همواره تنها در حد یک جُک بوده‌اند، اما با این حال در سال‎های اخیر اپل سعی داشته‎ است هم ظرفیت باتری گوشی‎ خود و هم کارآیی انرژی آن را بالا ببرد. بر همین اساس، کاربران آیفون 7 زمانی که متوجه شوند ظرفیت باتری این دستگاه […]

در مقایسه با بسیاری از گوشی‎های اندرویدی، باتری‎ گوشی‎های آیفون اپل همواره تنها در حد یک جُک بوده‌اند، اما با این حال در سال‎های اخیر اپل سعی داشته‎ است هم ظرفیت باتری گوشی‎ خود و هم کارآیی انرژی آن را بالا ببرد. بر همین اساس، کاربران آیفون 7 زمانی که متوجه شوند ظرفیت باتری این دستگاه افزایش یافته است، خوشحال خواهند شد.

طبق شایعات رسیده از کشور چین، آیفون 7 دارای باتری بزرگ‎تری نسبت به نسل قبلی خود یعنی آیفون 6 اس خواهد بود. براساس این شایعات آیفون 7 دارای یک باتری با ظرفیت  1,735mAh بوده و آیفون 7 پلاس از یک باتری بزرگ‎تر با ظرفیت 2,810mAh برخوردار خواهد بود. شایان ذکر است که ظرفیت باتری دو آیفون 6s و 6s پلاس به ترتیب 1715 و 2750 است که با این تفاسیر آیفون‌های جدید اپل تنها تغییر اندکی را در ظرفیت باتری با خود به ارمغان خواهند آورد.

درست است که تفاوت ظرفیت بسیار اندک است، اما هرچند اندک هم می‌تواند موثر باشد؛ گرچه با توجه به اینکه آیفون‎های جدید انتظار می‎رود که از نظر سخت‎افزاری نظیر استفاده از پردازنده‌های جدید و قوی‌تر نیز به روز‎رسانی شده باشند، باید در فکر این هم باشیم که چطور این‌چنین چیزی در کارآیی گوشی تاثیرگذار خواهد بود. باید توجه داشت که داشتن یک باتری بزرگ‎تر یک مقوله جدا است و تطبیق دادن آن با بخش سخت‎افزاری و نرم‎افزاری که از نظر انرژی کارآمد نیستند زیاد تفاوتی ایجاد نمی‎کند و اهمیتی به وجود نمی‎آورد.

این امکان وجود دارد که تفاوت در مقدار ظرفیت باتری، در نهایت منجر به متعادل‎سازی مقدار توان بیشتری شده که توسط تراشه‎ی A10  شایعه شده در آیفون 7 استفاده خواهد شد، مورد استفاده قرار گیرد. گفتنی است که برای یافتن جزئیات بیشتر تنها می‌توان تا زمان رونمایی اهالی کوپرتینو از محصولات جدید خود صبر کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال