آیفون 7 اپل بسیار شبیه به 6S خواهد بود

اخیراً شایعات زیادی در رابطه با آیفون 7 شنیده‎ایم و امروز شایعه‎ای دیگر شکل گرفته است. این شایعه برخلاف اکثر موارد قبلی منبع قابل اعتمادی دارد، یعنی نشریه‎ی وال‎استریت. این نشریه با استناد به “افراد آشنا با این قضیه‎” می‎گوید که ظاهر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به نسبت نسل‎های قبلی خود، یعنی آیفون […]

اخیراً شایعات زیادی در رابطه با آیفون 7 شنیده‎ایم و امروز شایعه‎ای دیگر شکل گرفته است. این شایعه برخلاف اکثر موارد قبلی منبع قابل اعتمادی دارد، یعنی نشریه‎ی وال‎استریت.

این نشریه با استناد به “افراد آشنا با این قضیه‎” می‎گوید که ظاهر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به نسبت نسل‎های قبلی خود، یعنی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس، تفاوتی نخواهند داشت. معنای این گفته این بود که اپل برخلاف سنت وضع شده توسط خودش، یعنی طراحی مجدد پرچم‎دار خود هر دو سال یک‎بار، عمل خواهد کرد.

مدل 6 اس به نسبت چیزی که در آیفون 2014 یعنی آیفون 6 دیده بودیم، تغییراتی در بخش طراحی داشت ولی به نظر می‎رسد که نسل بعدی آیفون یعنی 7 و 7 پلاس تا حد زیادی آن ظاهر را حفظ خواهند کرد. انتظار نمی‎رود شاهد تغییرات زیادی باشیم. در حقیقت، مهم‎ترین “ویژگی” جدید گوشی‎های تازه حذف جک هدفون 3.5 میلی‎متری خواهد بود که خیلی وقت است آن را می‎شنویم.

 ظاهراً شایعه‎ی جدید تصمیم اپل را تایید می‎کند اگرچه دیروز در اخبار شنیدیم که این پورت را در آیفون‌های جدید حفظ خواهد کرد. حذف جک صوتی ظاهرا باعث می‎شود اپل بتواند مدل 2016 آیفون خود را ضد آب و باریک‎تر (احتمالا در مقایسه با آیفون 6 اس و 6 اس پلاس به میزان 1 میلی‎متر) کند. البته باید گفت که آن‎ها ابعاد نمایشگر را نظیر مدل‎های قبلی 4.7 و 5.5 اینچ حفظ خواهند کرد.

اگر جزو آن‎دسته افرادی هستید که منتظر بروز تغییرات بارز در بخش طراحی آیفون بودید، احتمالا باید یک‎سال دیگر صبر کنید. برای دهمین سالگرد عرضه‎ی آیفون، اپل در حال کار بر روی چیزهای زیادی است، از جمله صفحات نمایش AMOLED لبه به لبه (که حتی ممکن است خمیده باشد)، و حذف دکمه‎ی Home توسط ادغام کردن سنسور اثرانگشت آن در خود صفحه‎ی نمایش.

از آن‌جا که اجرای تمامی این فناوری‎های جدید زمان می‎برد، متاسفانه شاهد هیچ‎کدام از آن‎ها بر روی آیفون 7 نخواهیم بود اما امیدواریم که آن‎ها را در آیفون 8 ببینیم، هرچند برای گفتن این موضوع هنوز خیلی زود است و چیزهای زیادی ممکن است تغییر کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال