گزارشات جدید شارژ بی‌سیم آیفون 8 را تایید می‌کنند

تاکنون شایعات زیادی در مورد آیفون بعدی اپل که احتمالا آیفون 8 نام خواهد گرفت منتشر شده‌اند. شاید بتوان گفت که نیمی از این شایعات مربوط به قرار گرفتن شارژر بی‌سیم در این گوشی بوده‌اند و حالا بار دیگر یکی از موسسه‌های چینی این مطلب را تایید کرده است. براساس گزارش‌های منتشر شده، اپل با […]

تاکنون شایعات زیادی در مورد آیفون بعدی اپل که احتمالا آیفون 8 نام خواهد گرفت منتشر شده‌اند. شاید بتوان گفت که نیمی از این شایعات مربوط به قرار گرفتن شارژر بی‌سیم در این گوشی بوده‌اند و حالا بار دیگر یکی از موسسه‌های چینی این مطلب را تایید کرده است.

براساس گزارش‌های منتشر شده، اپل با همکاری شرکت Lite-On Semi برای تولید قطعات شارژر بی‌سیم قصد دارد تا آیفون 8 را به این ویژگی مورد انتظار مجهز کند. این در حالی است که پیش از عرضه‌ی آیفون 7، شایعات مربوط به استفاده‌ی این گوشی محبوب از شارژر بی‌سیم به شدت افزایش یافته بودند.

طبق انتظار، شرکت Lite-On Semi از ارائه‌ی هرگونه نظر در این خصوص صرف نظر کرده و مشخص نیست که آیا این شایعه در نهایت به حقیقت می‌پیوندد یا خیر. در کنار این شایعه، بدنه‌ی شیشه‌ای آیفون 8 نیز به اوج خود می‌رسد چرا که تاکنون شرکتی نتوانسته شارژر بی‌سیم را با استفاده از بدنه‌ی تمام فلزی به کار گیرد. از دیگر شایعات مربوط به آیفون بعدی اپل می‌توان به استفاده‌ی این گوشی از پنل AMOLED و حتی عرضه‌ی دو گوشی دیگر تحت عنوان آیفون 7 اس و اس 7 پلاس نام برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال