رکورد فروش گوشی‌های آیفون در چین شکسته شد

با عرضه جدیدترین آیفون‌های اپل در بازار جهانی به نظر می‌رسد کاربران چینی استقبال مناسبی از این محصولات انجام داده‌اند. گزارش های اخیر نشان می‌دهد رشد بالای ۲۰۰ درصد در فروش سری آیفون‌های ۱۵ در چین رکورد جدیدی را نسبت به سال گذشته ثبت کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، رقابت در بازار […]

با عرضه جدیدترین آیفون‌های اپل در بازار جهانی به نظر می‌رسد کاربران چینی استقبال مناسبی از این محصولات انجام داده‌اند. گزارش های اخیر نشان می‌دهد رشد بالای ۲۰۰ درصد در فروش سری آیفون‌های ۱۵ در چین رکورد جدیدی را نسبت به سال گذشته ثبت کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند در چین بسیار بالا است. شرکت‌های بسیاری در این کشور مشغول تولید گوشی‌های هوشمند بوده که با قیمت‌های رقابتی نیز عرضه می‌شوند.

گزارش‌های اخیر مربوط به خرده فروشی‌های آنلاین در چین نشان می‌دهد آیفون جدید اپل توسط در بین همه برندها توجهات بیشتری را به خود جلب کند. یک خرده فروشی انلاین به نام JD.com در این مورد گفته است عرضه آیفون ۱۵ در دو ساعت اولیه رشد ۲۵۳ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

این رکورد جدید در فروش آیفون‌ها نشان دهنده استقبال کاربران چینی از نسل جدید آنها است. چنین شهرهای با درآمد پایین‌تر نیز افزایش ۶ برابری در سفارش آیفون‌ها داشتند. طبق تحلیل های انجام گرفته میانگین قیمت فروش این گوشی ها بیشتر از 450 دلار ارزیابی شده و ممکن است تا پایان سال رشد صعودی داشته باشد. ظاهر گوشی های ایفون جدید با نسل پیشین خود تفاوتی ندارند. از مشخثات فنب قوب تری دارند که کاربران را به خرید آنها ترغیب می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال