رتبه 71 سرعت اینترنت نسل چهارم ایران در دنیا

گزارشی که توسط سایت اُپن‌سیگنال ارائه شده، لیستی از کشورهای با بالاترین سرعت اینترنت نسل چهار (LTE) را به نمایش گذاشته است. اپن‌‌سیگنال نقاط تحت پوشش شبکه‌های ارتباطی و رادیویی را تحلیل می‌کند و اخیرا نیز با جمع‌آوری 17 میلیارد داده از طریق نیم میلیون کاربر خود، گزارش جامعی از وضعیت کشورها ارائه کرده است. […]

گزارشی که توسط سایت اُپن‌سیگنال ارائه شده، لیستی از کشورهای با بالاترین سرعت اینترنت نسل چهار (LTE) را به نمایش گذاشته است. اپن‌‌سیگنال نقاط تحت پوشش شبکه‌های ارتباطی و رادیویی را تحلیل می‌کند و اخیرا نیز با جمع‌آوری 17 میلیارد داده از طریق نیم میلیون کاربر خود، گزارش جامعی از وضعیت کشورها ارائه کرده است.

طبق این گزارش، بیشترین سرعت اتصال به شبکه نسل چهارم در اختیار سنگاپور است که میانگین دانلودی حدود 45.9Mbps دارد و کره جنوبی دسترس‌پذیرترین کشور به اینترنت نسل چهارم است و توانسته 95.7 درصد از معیارهای مدنظر این‌سیگنال را به دست آورد.

ایران نیز از منظر دسترس‌پذیری به شبکه نسل چهارم رتبه 73 و از منظر سرعت دسترسی به شبکه نسل چهارم، رتبه 71 را به خود اختصاص داده و بعد از کشورهایی چون پاکستان، کویت، اندونزی، فیلیپین، هند و عربستان سعودی قرار گرفته است.

در حال حاضر باتوجه به این آمار، میانگین سرعت اینترنت نسل چهارم دنیا 17.4Mbps است.

اینترنت نسل چهارم

اینترنت نسل چهارم

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال