یک شرکت ایرانی موفق به دریافت پروانه ایجاد شبکه بی‌سیم ثابت TD-LTE شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص صدور پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) و واگذاری فرکانس برای خدمات دسترسی باند پهن ثابت (LTE) پروانه ایجاد و بهره‌برداری شبکه بی‌سیم برای ارایه خدمات عمده فروشی را به نام شرکتی داخلی صادر کرد. به دلیل محدودیت فرکانسی، این پروانه به صورت مزایده‌ای […]

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص صدور پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) و واگذاری فرکانس برای خدمات دسترسی باند پهن ثابت (LTE) پروانه ایجاد و بهره‌برداری شبکه بی‌سیم برای ارایه خدمات عمده فروشی را به نام شرکتی داخلی صادر کرد.

به دلیل محدودیت فرکانسی، این پروانه به صورت مزایده‌ای برای مدت 10 سال به شرکت فن‌آوران نوین بنیان پاسارگاد صادر شد و کنسرسیوم خدمات جامع آوای ارتباطات نوین خاورمیانه در خرداد 95 با کسب امتیاز لازم در مزایده برنده شد. بعد از برنده شدن این کنسرسیوم، شرکت فن‌آوران نوین بنیان پاسارگاد با در اختیار داشتن شش شرکت FCP به عنوان شرکت دریافت کننده پروانه معرفی شد.

این شرکت موظف است تا پایان سال دوم فعالیت در شهرهای بزرگ شامل تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز، اهواز و قم، تا پایان سال سوم برای تمامی مراکز استان‌ها و تا پایان سال چهارم برای شهرهای با جمعیت بیشتر از 200 هزار نفر، ظرفیت و پوشش رادیوئی و جغرافیائی ایجاد کند.

همچنین باید ضمن ایجاد بستر ارتباطی، امکان ارائه هرگونه خدمت دسترسی رادیوئی را مستقل از فناوری، برای دارندگان سایر پروانه‌های مجاز در چارچوب قرارداد عمده‌فروشی و قوانین و مقررات جاری کشور فراهم کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال