سرویس “حساب چند کاربره” ایرانسل در دسترس مشترکان دائمی

ایرانسل با رویکرد «تغییر براساس تغییر نیازهای مشتریان»، سرویس «حساب چند کاربره» را با توجه به نیازهای مشتریانی که روی چند دستگاه از اینترنت همراه استفاده می‌کنند و یا قصد به اشتراک‌گذاری بسته اینترنت همراه با دیگران را دارند، طراحی و ارائه کرده است. این اپراتور ویژگی‌های جدیدی را به سرویس «حساب چند کاربره» خود […]

ایرانسل با رویکرد «تغییر براساس تغییر نیازهای مشتریان»، سرویس «حساب چند کاربره» را با توجه به نیازهای مشتریانی که روی چند دستگاه از اینترنت همراه استفاده می‌کنند و یا قصد به اشتراک‌گذاری بسته اینترنت همراه با دیگران را دارند، طراحی و ارائه کرده است. این اپراتور ویژگی‌های جدیدی را به سرویس «حساب چند کاربره» خود افزود و امکان استفاده از آن را برای مشترکان دائمی خود نیز فراهم کرد.

علاوه بر موارد گفته شده، مدیران شرکت‌ها نیز می‌توانند از دیگر کاربران سرویس حساب چند کاربره ایرانسل باشند. آن‌ها می‌توانند با ایجاد یک حساب چند کاربره، آن را بین کارمندان خود به اشتراک بگذارند.

از ویژگی‌های جدیدی که ایرانسل به این سرویس افزوده می‌توان ایجاد حساب ریالی مشترک با در نظر گرفتن سقف مورد استفاده برای هر کاربر، تعیین محدودیت استفاده برای هر کاربر زیرشاخه، مشاهده محدودیت و میزان استفاده توسط هر کاربر، فعال‌سازی خودکار سرویس پس از خرید بسته و دسترسی به بسته‌های مکالمه و پیامک را نام برد.

با استفاده از این سرویس، در صورتی که کاربر اصلی سرویس، بسته افزایشی خریداری کند، امکان استفاده از اینترنت همراه برای دیگر کاربران نیز ممکن است. این بدین معناست که چنانچه کاربران حساب از اینترنت همراه استفاده کنند، مصرف آن به جای منظور شدن به حساب شخصی آن‌ها به حساب چند کاربره منظور می‌شود و کاربر اصلی، امکان اعمال محدودیت در خصوص استفاده از بسته‌ها برای اعضای گروه را دارد.

قیمت بسته‌های ویژه این سرویس ماهانه حجم 5 گیگابایتی 200 هزار ریال و حجم 20 گیگابایتی 500 هزار ریال است.

اگر به استفاده از سرویس حساب چند کاربره علاقه داشته باشید می‌توانید کد دستوری #۱*۳*۴۰۰* را شماره‌گیری کرده و یا به برنامه کاربردی ایرانسل من مراجعه کنید. اپلیکیشن مدیریت حساب کاربری «ایرانسل من» از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell قابل دانلود است.

مشترکانی که مایل به غیرفعال کردن این سرویس باشند نیز می‌توانند کد #۴*۱*۴۰۰* را شماره‌گیری کنند.

مشترکان سازمانی ایرانسل نیز می‌توانند درخواست خود برای فعال‌سازی این سرویس روی سیم کارتشان را به نشانی EB@mtnirancell.ir ارسال کنند یا با شماره ۷۱۴ از خطوط ایرانسلی و یا ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط تماس بگیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال