آیا این پنل گوشی 6.4 اینچی مکس شیائومی است؟

امروز تصاویر و خبرهای بسیار زیادی در مورد گوشی هوشمند جدید شرکت شیائومی با نام Max به بیرون درز کرد. این گوشی که نام آن پیشتر بر اساس یک نظر سنجی عمومی انتخاب شده بود، دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی به همراه حاشیه‌های بسیار کم اطراف آن می‌باشد. بر خلاف نسخه Mi 5، این گوشی از حسگر تشخیص […]

امروز تصاویر و خبرهای بسیار زیادی در مورد گوشی هوشمند جدید شرکت شیائومی با نام Max به بیرون درز کرد. این گوشی که نام آن پیشتر بر اساس یک نظر سنجی عمومی انتخاب شده بود، دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی به همراه حاشیه‌های بسیار کم اطراف آن می‌باشد. بر خلاف نسخه Mi 5، این گوشی از حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت بر روی بخش قدامی بدنه خود بهره‌مند نیست اما به جای آن در بخش پشتی گوشی شاهد حضور حسگرهای بیومتریک هستیم.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی گوشی مکس شیائومی در دسترس قرار نگرفته است اما بر اساس شایعات منتشر شده به احتمال بسیار زیاد این گوشی از یک نمایشگر 6.4 اینچی با دقت QHD (برابر با 1440 × 2560 پیکسل) به همراه تراشه اسنپدارگون 820 کوالکام (دارای چهار هسته پردازشی در بخش CPU به همراه واحد گرافیکی آدرنو 530) برخوردار خواهد بود. در بخش زیرین نمایشگر گوشی نیز سه کلید لمسی خازنی وجود خواهد داشت.

Front-panel-of-6.4-inch-Xiaomi-Max-leaks

از طرفی به احتمال بسیار زیاد در ماه می شاهد عرضه این فبلت به بازارهای فروش خواهیم بود. همان طور که در تصویر می‌بینید، فرد مزبور دستکش پلاستیکی در دست دارد. پس به احتمال خیلی زیاد شیائومی در حال مونتاژ کردن این گوشی می‌باشد. از طرفی شاید تمامی این موارد به منظور گول زدن کاربران باشد و در واقع تمامی این داستان‌ها یک موضوع ساختگی و البته کاملا هوشمندانه باشند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال