Moto X امسال با تجهیزات عکاسی پیشرفته‌تری روانه بازار خواهد شد

کمپانی موتورولا تا چند روز دیگر در کشور آمریکا کنفرانس خبری خود را آغاز می‌کند. بسیاری از شایعات مربوط به Moto G بوده و این گوشی در مرکز توجه اکثر رسانه‌های خبری قرار گرفته است. حال برای اولین بار به نظر می‌رسد می‌توان نگاهی نزدیک به Moto X امسال انداخت. دو تصویر لو رفته از این […]

کمپانی موتورولا تا چند روز دیگر در کشور آمریکا کنفرانس خبری خود را آغاز می‌کند. بسیاری از شایعات مربوط به Moto G بوده و این گوشی در مرکز توجه اکثر رسانه‌های خبری قرار گرفته است. حال برای اولین بار به نظر می‌رسد می‌توان نگاهی نزدیک به Moto X امسال انداخت. دو تصویر لو رفته از این گوشی نشان می‌دهد که موتورولا برنامه‌های ویژه‌ای برای معرفی این گوشی نیز در ذهن خود می‌پروراند.

در این که این روز‌ها در دنیای سلفی زندگی می‌کنیم شکی نیست. کمپانی‌های گوشی‌های هوشمند نیز از این موضوع آگاهی داشته و بسیاری سنسور‌های قدرت‌مندی را برای دوربین جلوی گوشی‌های خود قرار می‌دهند. موتورولا نیز با توجه به تصویر لو رفته قصد دارد فلش را برای دوربین جلوی خود قرار دهد. شاید بسیاری نیز با توجه به برخورد نور فلش به صورتشان از این ویژگی خوششان نیاید اما این روزها اکثر کمپانی‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند در حال اضافه کردن این ویژگی به دوربین سلفی تلفن‌های هوشمند خودشان هستند.

شایعاتی جدید از Moto X امسال منتشر شد

دیگر وقتش رسیده بود که موتورولا هم به جمع تولید کننده‌گان تلفن هوشمند مجهز به حسگر اثر انگشت بپیوندد. بنا به مستندات این عکس حسگر اثر انگشت Moto X در پشت گوشی قرار گرفته، اما می‌توان انتقاداتی نیز به این حسگر وارد کرد. نبودن فضای مناسب برای قرار گرفتن دست و همچنین کوچک‌بودن حسگر از نقد‌های وارد شده بر آن با توجه به این تصویر می‌باشد. مکانی دیگری که موتورولا می‌تواند برای حسگر اثر انگشت خود انتخاب کند گوشه‌ی بالای سمت چپ در جلوی گوشی می‌باشد که لوگوی این کمپانی قرار گرفت است.

در هر صورت مطالب بالا فعلا به عنوان یک شایعه مطرح شده‌اند. موتورولا در تاریخ 28 جولای تنها 5 روز دیگر کنفرانس خبری خود را برگزار خواهد کرد و می‌تواند بسیاری از شایعات را به حقیقت تبدیل کند. باید منتظر ماند و دید چه اطلاعاتی از Moto X منتشر می‌شود.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال