تولید 9 دستگاه خودروی کلاسیک XKSS به دنبال آتش‌سوزی سال 1957 کارخانه جگوار

روز گذشته شرکت جگوار به صورت رسمی از شروع تولید 9 دستگاه خودروی کلاسیک XKSS خبر داد. طبق گفته2ی مدیران جگوار، در سال 1957 قرار بود 25 دستگاه از این خودرو تولید شود که پس از با موفقیت ساخته شدن 16 دستگاه از آنها، یک کارخانه‌ی این شرکت دچار آتش‌سوزی شد و هیچ‌گاه 9 دستگاه دیگر […]

روز گذشته شرکت جگوار به صورت رسمی از شروع تولید 9 دستگاه خودروی کلاسیک XKSS خبر داد. طبق گفته2ی مدیران جگوار، در سال 1957 قرار بود 25 دستگاه از این خودرو تولید شود که پس از با موفقیت ساخته شدن 16 دستگاه از آنها، یک کارخانه‌ی این شرکت دچار آتش‌سوزی شد و هیچ‌گاه 9 دستگاه دیگر که باید تولید میشد، توسط این شرکت ساخته نشد. حالا آنها قصد دارند تا کار ناتمام خود را با تولید این 9 دستگاه در زمان فعلی به اتمام برسانند.

یکی از مدیران ارشد جگوار، آقای Tim Hannig در رابطه با این خودرو اذعان داشت که XKSS یکی از بزرگ‌ترین و بهترین خودروهای تاریخ شرکت جگوار می‌باشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار داشته و هم‌اکنون نیز بسیاری از کلکسیونرها آرزوی داشتن یکی از این خودروها را دارند. حال مهندسین توانمند بخش Jaguar Classic قصد دارند این 9 خودرو را که هیچ‌وقت تولید نشدند، به بهترین شکل ممکن تولید کرده و ذوق هنری و تجربه‌ی فوق‌العاده بالای جگوار را به رخ دیگر خودروسازان بکشانند.

در مورد فروش این خودروها باید بگوییم که جگوار قصد دارد آنها را در اختیار لیستی از افراد که می‌توانیم آنها را از خریداران اصلی بدانیم، قرار داده و با این کار، از همین حالا این 9 دستگاه را باید فروخته شده بدانیم! قیمتی که سازندگان برای این خودروها در نظر گرفته‌اند نیز واقعا بالاست و هر کدام از این خودروها قرار است به ارزش 1 میلیون یورو، در سال 2017 در اختیار خریداران قرار بگیرد.

Jaguar-XKSS-3 Jaguar-XKSS-2

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال