درخشش جگوار با معرفی F-Type SVR در نمایشگاه خودرو نیویورک

نمایشگاه خودرو ژنو که ماه گذشته شاهد برگزاری آن بودیم، محلی مناسب برای معرفی خودروهای بزرگ بود و Jaguar F-Type SVR نیز یکی از محصولاتی بود که در این نمایشگاه معرفی شد. نمایشگاه خودرو نیویورک نیز باز هم میزبان این خودروی قدرتمند و زیبا بود و ما نیز تمام تلاش خود را داشتیم تا نگاهی نزدیک […]

نمایشگاه خودرو ژنو که ماه گذشته شاهد برگزاری آن بودیم، محلی مناسب برای معرفی خودروهای بزرگ بود و Jaguar F-Type SVR نیز یکی از محصولاتی بود که در این نمایشگاه معرفی شد. نمایشگاه خودرو نیویورک نیز باز هم میزبان این خودروی قدرتمند و زیبا بود و ما نیز تمام تلاش خود را داشتیم تا نگاهی نزدیک به این اتومبیل داشته باشیم.

میان خودروی Jaguar F-Type SVR و دیگر محصولات سری F-Type شرکت جگوار تفاوت‌هایی وجود دارد که از جمله این تفاوت‌ها می‌توانیم به تغییر در طراحی و همینطور بدنه‌ی آیرودینامیکی خودرو اشاره نماییم. اما این چیزی نیست که بخواهیم بر روی آن مانور دهیم، بلکه باید بدانید که مهندسین پورشه تمام تلاش خود را داشته‌اند تا محصولی قدرتمندتر از همیشه را عرضه کنند. در واقع قدرتی که خودروی جدید جگوار دارد، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و سبب شده تا بتوانیم این محصول را رقیبی جدی برای بسیاری از خودروهای قدرتمند بازار بدانیم. سازندگان با به کارگیری یک موتور V8 و 5 لیتری، به قدرت 575 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتون بر متر رسیده‌اند که به نسبت محصول قبلی از خانواده‌ی F-Type، حالا قدرت این خودرو 25 اسب بخار افزایش پیدا کرده است.

افزایش قدرت این خودرو نیز تاثیر کاملا پر رنگی در عملکرد Jaguar F-Type SVR داشته به گونه‌ای که شتاب صفر تا صد این خودرو تنها 3.7 ثانیه (همانند Prosche 911 R) بوده و نسبت به محصول قبلی از خانواده‌ی F-Type نیز 0.2 ثانیه کاهش پیدا کرده است. در مورد سیستم‌های اختصاصی این خودرو نیز مهندسین جگوار سعی کرده‌اند تا امنیت و ایمنی خودرو را تا حد ممکن افزایش داده و برای ترمزهای خودرو نیز از دیسک‌های سرامیک کربنی استفاده نمایند تا از این پس، این ترمزها به عنوان یک استاندارد برای محصولات F-Type این شرکت تلقی گردند. به کارگیری این ترمزها در F-Type SVR نیز باعث شده تا علاوه بر عملکرد بهتر، وزن خودرو 21 کیلوگرم کاهش پیدا نماید. همچنین سیستم اگزوز تیتانیومی جدیدی که مهندسین از آن برای این خودرو استفاده کرده‌اند 12 کیلوگرم، و چرخ‌های آلومینیومی جدید نیز تا 10 کیلوگرم از وزن خودرو کاسته‌اند که همگی منجر به عملکرد بهتر این خودرو و بیشتر شدن توان آن شده است.

Jaguar-F-Type-SVR-3

حال طراحی مهندسی و سیستم‌های فوق‌العاده پیشرفته این خودرو را با کاهش پیدا کردن وزن آن در بخش‌های مختلف ترکیب کند تا بتوانید با سریع‌ترین محصولی که تا کنون جگوار موفق به تولید آن شده است، روبه‌رو باشید!

هر چند شانس اینکه مصرف‌کنندگان بتوانند یکی از این خودروها را داشته باشند واقعا پایین است چرا که مدیران جگوار اعلام کرده‌اند که تنها 250 دستگاه از خودروی F-Type SVR تولید و فروش آنها نیز از تابستان آغاز خواهد شد. در مورد حداکثر سرعت این سوپراسپرت جدید صحبتی نکردیم، تصور می‌کنید که محصول جدید جگوار با حداکثر چه سرعتی می‌توانید حرکت کند؟ متاسفانه مدیران جگوار عددی دقیق در این مورد را اعلام نکرده‌اند، اما اذعان داشته‌اند که محصول جدید آنها می‌تواند سرعتی بیشتر از 320 کیلومتر بر ساعت داشته باشد!

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودروی جدید و قدرتمند را مشاهده نمایید:

 Jaguar-F-Type-SVR-4 Jaguar-F-Type-SVR-7-696x465 Jaguar-F-Type-SVR-1

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال