تلاش استارتاپ ژاپنی برای اضافه کردن احساس درد به فضای متاورس

بازوبند جدید یک استارتاپ ژاپنی می تواند احساس درد را به فضای متاورس اضافه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک استارتاپ ژاپنی با ساخت یک بازوبند جدید قصد دارد احساسی مانند احساس درد را در فضای مجازی متاورس ارائه کند. استارت آپ H2L از توکیو با همکاری شرکت سونی بازوبندی را […]

بازوبند جدید یک استارتاپ ژاپنی می تواند احساس درد را به فضای متاورس اضافه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک استارتاپ ژاپنی با ساخت یک بازوبند جدید قصد دارد احساسی مانند احساس درد را در فضای مجازی متاورس ارائه کند. استارت آپ H2L از توکیو با همکاری شرکت سونی بازوبندی را توسعه داده است که برای ایجاد درد فیزیکی از تحریک الکتریکی استفاده می کند. تاماکی مدیر بخش اجرایی و بنیانگذار شرکت H2L می‌گوید: کاربر با اضافه شدن احساس درد می ‌تواند بیشتر احساس حضور و غوطه ور شدن در دنیای متاورس داشته باشد. به طوری که می‌توان با این عمل آن را به یک جهان واقعی تبدیل کرد.

متاورس به عنوان یک فضای مجازی به کاربر اجازه می دهد تا در آن علاوه بر کار و بازی با دیگر افراد نیز تعامل داشته و ارتباط برقرار کند. دسترسی به این فضا نیز از طریق هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و عینک های هوشمند انجام خواهد شد. بازوبند استارتاپ ژاپنی به نام آنلیمیتد هند UnlimitedHand مجهز به حسگرهای حرکتی خواهد بود که با تشخیص حرکات و موقعیت دست کاربر آن را به آواتار وی در فضای متاورس منتقل کرده و امکان کپی حرکات کاربران را خواهد داشت. این بازوبند برای تقلید احساسات و دستکاری عضلات بازو از تحریک الکتریکی استفاده می‌کند.

 در مورد این بازوبند گفته شده است با ادغام آن در بازی میتوان حس برخورد های بدنی و آسیب دیدگی در بازی را به شخص منتقل کرد. به گفته این استارت آپ امکان استفاده از این بازوبند در بازی های واقعیت مجازی وجود دارد که طی آن حتی برخورد پرنده با پوست یا وزش باد روی بازو نیز حس خواهد شد. با کمک این بازوبند می‌توان ابزار آلات موسیقی یا اشیای مجازی در بازی واقعیت مجازی را نیز لمس کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال