عرضه نسخه Jet Black آیفون 7 اپل ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد

آیا قصد خرید نسخه جت بلک آیفون 7 پلاس را دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، اپل خبر خوشی برای شما دارد. شرکت اپل زمان تحویل این محصول را از 6 الی 8 هفته به 4 الی 6 هفته کاهش داده است. بنابراین اگر همین امروز نسخه جت بلک آیفون 7 پلاس را از فروشگاه […]

آیا قصد خرید نسخه جت بلک آیفون 7 پلاس را دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، اپل خبر خوشی برای شما دارد. شرکت اپل زمان تحویل این محصول را از 6 الی 8 هفته به 4 الی 6 هفته کاهش داده است. بنابراین اگر همین امروز نسخه جت بلک آیفون 7 پلاس را از فروشگاه آنلاین اپل سفارش دهید و کمی هم خوش شانس باشید، تا آخر نوامبر امسال می توانید از آیفون جدیدتان استفاده کنید.

زمان تحویل جدید محصولات برای تمام نسخه‌های آیفون 7 پلاس جت بلک اعم از 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی، تلفن‌های هوشمندی که با اپراتور خاص یا بدون اپراتور سفارش داده می‌شوند، صدق می‌کند. این امکان در حالی ایجاد شده که هر دو نسخه این تلفن هوشمند را در هیچ یک از فروشگاه‌های خرده فروشی اپل نمی توان یافت.

اگر قصد خرید نسخه جت بلک آیفون 7 را دارید، میتوانید در زمانی کوتاه‌تر (2 الی 3 هفته) آن را دریافت کنید. هرچند این نسخه از آیفون 7 در تمامی فروشگاه‌های اپل در سراسر دنیا در حال فروش است.

نسخه‌ی جت بلک آیفون 7 و آیفون پلاس زیبا و چشم نواز هستند اما به یاد داشته باشید که این نسخه‌ها نسبت به سایر رنگ‌های آیفون 7 حساس‌تر هستند، به راحتی خراش برمیدارند و در زمان استفاده از محافظ مشکل ساز هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال