Kangaroo؛ کامپیوتری که به راحتی در جیب شما جا می‌شود!

ظهور کامپیوترهای شخصی جیبی نشانگر این مسئله است که ما به سرعت در حال حرکت به سمت دورانی هستیم که کاربران علاقه‌مند به استفاده از کامپیوترهای شخصی که با اندازه‌های کوچک و حتی به اندازه یک قلم هستند و دیگر مشکلات جاگیری و جابه‌جایی کامپیوترهایی با کیس‌های بزرگ را ندارند، در حالی که ممکن است […]

ظهور کامپیوترهای شخصی جیبی نشانگر این مسئله است که ما به سرعت در حال حرکت به سمت دورانی هستیم که کاربران علاقه‌مند به استفاده از کامپیوترهای شخصی که با اندازه‌های کوچک و حتی به اندازه یک قلم هستند و دیگر مشکلات جاگیری و جابه‌جایی کامپیوترهایی با کیس‌های بزرگ را ندارند، در حالی که ممکن است مغایر با به‌کارگیری سی‌پی‌یوهای قدرتمند باشند اما به راحتی می‌توانند در داخل و یا خارج از منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگرچه مطمئناً برخی از محدودیت‌ها نظیر کمبود پورت‌ها برای اتصال وجود خواهد داشت.

با این وجود اگر هنوز هم شما با قبول مشکلات این دستگاه‌های کوچک، خواستار داشتن یکی از آن‌ها هستید، پس Kangaroo تولید شده توسط InFocus ممکن است برای شما جالب باشد. همان‌طور که در تصاویر نیز قابل مشاهده است، Kangaroo یک کامپیوتر با اندازه‌ای در حدود یک گوشی هوشمند و یا یک هارد اکسترنال امروزی است. این یعنی به اندازه کافی کوچک هست تا مناسب جا گرفتن در جیب شما باشد و دیگر نگران مسئله قابل‌حمل بودن آن نباشید.

این کامپیوتر جیبی مجهز به انواع پورت‌های موردنیاز کاربران خواهد بود و امکان اتصال لوازم جانبی متعدد به همراه نمایشگر را مقدور خواهد ساخت. در واقع شما حتی می‌توانید این دستگاه را به یک آیپد متصل نموده و در صورت نیاز مبرم، از آن به عنوان به یک ایستگاه کاری قابل حمل استفاده نمایید. در خصوص مشخصات فنی این دستگاه بد نیست بدانید که پردازنده Atom Z8500 شرکت اینتل با فرکانس 2.24 گیگاهرتز در قلب Kangaroo خواهد تپید. همچنین این دستگاه از حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی بهره خواهد برد. به لطف پشتیبانی این دستگاه از کارت‌های حافظه microSDXC فضای ذخیره‌سازی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا بوده و همچنین ویندوز 10 به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد گردید. گفتنی است Kangaroo با قیمت 99 دلار از امروز برای خرید در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال