کمپانی Karbonn از گوشی مقرون به صرفه Titanium Mach Two رونمایی کرد

کمپانی هندی Karbonn از گوشی جدید و مقرون به صرفه خود با نام Titanium Mach Two رسما رونمایی کرد. این گوشی اندرویدی که فعلا در بازارهای کشور هند عرضه شده است دارای صفحه نمایشی با ابعاد 5 اینچ و دقت تصویر 720p است. پردازنده این گوشی، هشت هسته‌ای بوده و روی فرکانس 1.4 گیگاهرتز تنظیم شده است. این […]

کمپانی هندی Karbonn از گوشی جدید و مقرون به صرفه خود با نام Titanium Mach Two رسما رونمایی کرد. این گوشی اندرویدی که فعلا در بازارهای کشور هند عرضه شده است دارای صفحه نمایشی با ابعاد 5 اینچ و دقت تصویر 720p است.

Titanium Mach Twoپردازنده این گوشی، هشت هسته‌ای بوده و روی فرکانس 1.4 گیگاهرتز تنظیم شده است. این گوشی دارای میزان حافظه RAM یک گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن برابر هشت گیگابایت است. Titanium Mach Two از حافظه جانبی microSD نیز پشتیبانی می‌کند. هردو دوربین اصلی و سلفی این گوشی از سنسور BSI با دقت 8 مگاپیکسل، بهره می‌برند. این گوشی همچنین از دو سیم‌کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. نسخه 4.4 از سیستم عامل اندروید (کیت‌کت) و دو پنل محافظ گوریلا گلس نسل 3 در دو طرف گوشی، از دیگر مشخصات این گوشی است.

این گوشی در خرده‌فروشی‌ها با قیمت 166 دلار عرضه خواهد شد.

با این تفاسیر، بنظر شما، کمپانی Karbonn می‌تواند مانند کمپانی شیائومی، در زمینه جذب بازارهای داخلی، موفق باشد؟!

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال