شیائومی از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد، Mi 4i اقتصادی با تنوع رنگی زیاد

شیائومی از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. Mi 4i که دارای رنگ‌های بسیار متنوعی می‌باشد با قیمتی بسیار مناسب وارد بازار می‌شود. در رویدادی در شهر دهلی نو در کشور هندوستان، Hugo Barra مدیر سابق اجرایی گوگل بر روی صحنه رفت تا از جدیدترین گوشی هوشمند شرکت خود، شیائومی، رونمایی کند. Mi 4i که تفاوت زیادی از نظر ظاهری با پرچمدار قبلی این شرکت Mi4 دارد، همانند آیفون 5C دارای رنگ‌های زنده و بسیار زیبایی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم عکس‌های آن را حتما مشاهده کنید.

شیائومی از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. Mi 4i که دارای رنگ‌های بسیار متنوعی می‌باشد با قیمتی بسیار مناسب وارد بازار می‌شود. در رویدادی در شهر دهلی نو در کشور هندوستان، Hugo Barra مدیر سابق اجرایی گوگل بر روی صحنه رفت تا از جدیدترین گوشی هوشمند شرکت خود، شیائومی، رونمایی کند. Mi 4i که تفاوت زیادی از نظر ظاهری با پرچمدار قبلی این شرکت Mi4 دارد، همانند آیفون 5C دارای رنگ‌های زنده و بسیار زیبایی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم عکس‌های آن را حتما مشاهده کنید.

بر اساس گفته‌ی شیائومی حرف i کنار عدد 4 نشان دهنده‌ی کشور هندوستان (India) می‌باشد چرا که آن‌ها برای ساخت این گوشی از فرهنگ این کشور کمک گرفته‌اند و بر طبق انتظار این گوشی فعلا در هند عرضه می‌شود.

Xiaomi-Mi-4i-hands-on-pictures

Xiaomi-Mi-4i-hands-on-pictures (1) Xiaomi-Mi-4i-hands-on-pictures (2)1.8 Xiaomi-Mi-4i-hands-on-pictures (3) Xiaomi-Mi-4i-hands-on-pictures (4)

بعد از دیدن این تصاویر زیبا نگاهی به مشخصات اصلی گوشیم می‌اندازیم:

  • رابط کاربری حرفه‌ای MIUI 6 شیائومی بر روی اندروید 5
  • صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی
  • چیپست اسنپدراگون  615 نسل دوم، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای
  • 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • بدنه‌ای از جنس پلی کربنات
  • 12 درصد باریک‌تر و 13 درصد سبک‌تر نسبت به Mi4
  • موجود در پنج رنگ مشکی، سفید، یشمی، قرمز و صورتی
  • سنسور 13 مگاپیسکلی دوربین اصلی با لنز‌های 2 میلی‌متری با تکنولوژی فلش دوتایی، ( احتمالا از سنسور‌های شرکت سامسونگ یا سونی استفاده شده)
  • سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین جلو با لنز‌های 1.8 میلی‌متری
  • باتری قدرت‌مند 3120 میلی آمپری، 38 درصد ظرفیت بیشتر نسبت به پرچمداران دیگر کمپانی‌ها با صفحه‌نمایشی مشابه

عکس‌های رسمی منتشر شده این کمپانی را مشاهده کنید:

Xiaomi-Mi-4-official-imagesXiaomi-Mi-4-official-images (3) Xiaomi-Mi-4-official-images (4) Xiaomi-Mi-4-official-images (1)Xiaomi-Mi-4-official-images (2)Xiaomi-Mi-4-official-images (5)

یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی باتری عظیم الجثه‌ی آن است که در چنین گوشی ظریفی به کار گرفته شده. جالب است بدانید ظرفیت باتری نسبت به پرچمدار قبلی شیائومی بیشتر شده اما اندازه‌ی آن کوچک‌تر شده است و توانسته خود را در این گوشی جای دهد. شیائومی از سرویس شارژ سریع نیز در این گوشی استفاده کرده که گوشی را در عرض یک ساعت می‌تواند 40 درصد شارژ کند.

از نظر دوربین نیز شیائومی همیشه ثابت کرده که حرف‌های زیادی را برای گفتن دارد. قابلیت فوق العاده‌ HDR و سیستم کاهنده نویز در شرایط کم نور به همراه تصحیح رنگ‌ها از ویژگی‌های برتر این گوشی می‌باشد.

نسل دوم چیپست‌های کوالکام اسنپدراگون 615 برای این گوشی تدارک دیده شده که به همراه چهار هسته‌ی 1.7 گیگاهرتزی Cortex A53 و چهار هسته‌ی 1.1 گیگاهرتزی Cortex A53 مسئولیت اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها شما را بر عهده دارند.

شیائومی از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد، Mi 4i اقتصادی با تنوع رنگی زیاد

نکته‌ی جالب در مورد چیپست اسنپدراگون 615 این گوشی این است که تمامی قطعات آن در کشور هندوستان تولید شده و شیائومی حرف بی اساسی مبنی بر استفاده از فرهنگ این کشور در این گوشی نزده است!

شاید شما هم از اول این خبر به دنبال قیمت باورنکردنی این گوشی باشید! تنها 200 دلار نیاز دارید تا این گوشی را خریداری کنید! قیمت این گوشی همانند ظاهر آن شوک آور است و مطمئنا با شنیدن این قیمت امیدواری ما هم به حضور آن در ایران بیشتر می‌شود.

تاریخ عرضه‌ی گوشی 30 اوریل اعلام شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال