Konami به صورت رسمی اعلام کرد : Silent Hills ساخته نخواهد شد!

حتما شما نیز سری بازی‌های ترسناک Silent Hill را می‌شناسید و یا حداقل نام آن را شنیده‌اید. جدیدترین نسخه از این بازی با نام “Silen Hills”، در حال ساخته شدن توسط کارگردان بزرگ صنعت بازی‌های رایانه‌ای، هیدئو کوجیما بود اما ساعاتی قبل به صورت رسمی، کونامی اعلام نمود که ساخت این بازی کنسل شده است. […]

حتما شما نیز سری بازی‌های ترسناک Silent Hill را می‌شناسید و یا حداقل نام آن را شنیده‌اید. جدیدترین نسخه از این بازی با نام “Silen Hills”، در حال ساخته شدن توسط کارگردان بزرگ صنعت بازی‌های رایانه‌ای، هیدئو کوجیما بود اما ساعاتی قبل به صورت رسمی، کونامی اعلام نمود که ساخت این بازی کنسل شده است.

این عنوان پر سر و صدا قرار بود توسط استدیوی Hideo Kojima Production، خالق سری بازی‌های Metal Gear Solid، کارگردان سرشناس، آقای Guillermo del Toro و ستاره‌ی مشهور فیلم The Walking Dead، آقای Norman Reedus ساخته شود و جمع شدن نام این بزرگان در کنار یکدیگر، سبب شده بود همگان منتظر عرضه‌ی این بازی باشند. حتی تیزری قابل بازی از این بازی با نام P.T در 12 آگوست منتشر شده بود که پیش‌درآمدی بر این عنوان بود.

اما del Toro در جشنواره‌ی ملی فیلم آرژانتین، اعلام کرد که همکاری‌اش با استدیوی Hideo Kojima Production اتفاق نخواهد افتاد و پس از آن، Reedus نیز در صفحه‌ی شخصی خود در توییتر اعلام کرد که ساخت این عنوان، کنسل شده است. این اطلاعات و شایعات به جایی رسیده بود که خود Konami مجبور شد به صورت رسمی، به EuroGamer اعلام کند که این عنوان کنسل شده و قرارداد کونامی با این ستاره نیز به پایان رسیده است.

اینکه این عنوان به چه علت کنسل شده، هنوز مشخص نیست اما Hideo Kojima که همکاری چنیدن ساله‌ای با کونامی دارد، از این موضوع بسیار ناراحت بوده و اقدامات قبلی این شرکت نیز سبب شده که کوجیما اعلام کند پس از تمام شدن ساخت Metal Gear Solid، از این شرکت جدا خواهد شد. البته کونامی نیز با قاطعیت اعلام کرده که همانند بازی Metal Gear Solid، سری بازی‌های Silent Hill نیز بدون حضور کوجیما ساخته خواهد شد.

اگر شما نیز از دارندگان PS4 هستید و هنوز تیزر P.T را تجربه نکرده‌اید، زمان زیادی ندارید چرا که این عنوان فردا از فروشگاه سونی حذف می‌شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال