کونامی نسخه‌ی جدید بازی Metal Gear را با عنوان Survive معرفی کرد

دیگر تا امروز تقریبا اکثرا متوجه شده‌اند که شرکت کونامی و هیدئو کوجیما راه جداگانه‌ای را پیش گرفته‌اند و دیگر کوجیما، سازنده و خالق مطرح فرانچایز Metal Gear، برای این شرکت کار نمی‌کند. طبیعتا با جدا شدن وی از کونامی،‌ بسیاری از علاقه‌مندان سری بازی‌های متال گیر به دنبال این مسئله بودند که چه اتفاقی […]

دیگر تا امروز تقریبا اکثرا متوجه شده‌اند که شرکت کونامی و هیدئو کوجیما راه جداگانه‌ای را پیش گرفته‌اند و دیگر کوجیما، سازنده و خالق مطرح فرانچایز Metal Gear، برای این شرکت کار نمی‌کند. طبیعتا با جدا شدن وی از کونامی،‌ بسیاری از علاقه‌مندان سری بازی‌های متال گیر به دنبال این مسئله بودند که چه اتفاقی برای این بازی رخ می‌دهد و حالا کونامی با معرفی نسخه‌ی جدید این بازی اعلام کرده که قصد ندارد این عنوان پرفروش را کنار گذاشته و می‌خواهد فعلا ادامه‌ی آن را عرضه کند.

کونامی به تازگی نسخه‌ی جدید بازی متال گیر را با عنوان Survive معرفی کرده است؛‌ نسخه‌ی جدید بازی متال گیر در رویداد گیمزکام 2016 معرفی شده و برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در سال 2017 وارد بازار خواهد شد. فعلا اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده است.

براساس گفته‌های کونامی، داستان این بازی بعد از اتفاقات نسخه‌ی قبلی، Ground Zeroes رخ می‌دهد. حتی گیم‌پلی این نسخه نیز با نسخه‌ی قبلی شباهت‌های زیادی خواهد داشت پس اگر از نسخه‌ی قبلی بازی متال گیر لذت بردید،‌ احتمالا خرید نسخه‌ی جدید نیز تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما فراهم خواهد آورد. سربازهای Sans Frontières در نسخه‌ی قبل که از طریق یک کرم‌چاله به فضای دیگر رفتند و در نهایت کشته نشدند مهم‌ترین دشمنان بازیکن در نسخه‌ی بعدی بازی به شمار می‌آیند. علاوه‌براین، بازی دارای بخش کو‌آپ یا همان دو‌نفره‌ی جذابی خواهد بود که به گفته‌ی کونامی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای کاربر رغم خواهد زد. حال دوست‌داران این بازی با وجود جدایی کوجیما باید منتظر بمانند و ببینند آیا کونامی می‌تواند ادامه‌ی فرانچایز متال گیر را بدون همکاری کوجیما با موفقیت وارد بازار کند یا اینکه این بازی شکست بزرگی را تجربه خواهد کرد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال