تصاویر جدید PES 2016 نشان می‌دهد Konami قصد دارد با قدرت بیشتری وارد رقابت با FIFA 16 شود!

به تازگی کونامی یک تیزر جدید از بازی PES 2016 را منتشر ساخته و در آن، اعلام کرده که در تاریخ 12 ژوئن یعنی امروز، نمایشی کامل از گرافیک این بازی خواهد داشت و قصد دارد با هزینه‌ی بالایی که کرده، رقابتی جدی با FIFA 16 داشته باشد. دلیل هزینه‌ی بالایی که کونامی انجام داده […]

به تازگی کونامی یک تیزر جدید از بازی PES 2016 را منتشر ساخته و در آن، اعلام کرده که در تاریخ 12 ژوئن یعنی امروز، نمایشی کامل از گرافیک این بازی خواهد داشت و قصد دارد با هزینه‌ی بالایی که کرده، رقابتی جدی با FIFA 16 داشته باشد. دلیل هزینه‌ی بالایی که کونامی انجام داده نیز چیزی نیست جز سالگرد 20 سالگی این بازی و همین موضوع سبب خواهد شد تا شاهد عنوانی کاملا متفاوت از سوی کونامی باشیم.

در حال حاضر، تصاویری که از این بازی منتشر شده‌اند مربوط به مهاجم برزیلی تیم بارسلونا، Neymar می‌باشد. در این تصاویر، کونامی سعی کرده تا توانایی خود را به رخ بکشد و در کار خود نیز واقعا موفق بوده است. حالا PES 2016 یک سر و گردن بالاتر از نسخه‌های قبلی بوده و بسیار واقعی‌تر از گذشته در حال توسعه یافتن است.

Watch out FIFA, PES 2016 is coming for you and doesn't need a warrant

پس از دوران افول FIFA در سال‌های 2007 تا 2010 و موفقیت فوق‌العاده PES در این سال‌ها، FIFA باز هم قدرتمند ظاهر شده و در 5 سال گذشته، عنوان برترین بازی فوتبال را از آن خود کرده است. اما به نظر می‌رسد که PES نیز قرار است با تحولی برزگ همراه شود.

زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه بزرگ E3 2015 باقی نمانده، و احتمالا در این نمایشگاه، نمایشی کامل از این عنوان را مشاهده خواهیم کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به PES 2016 را مشاهده نمایید:

Watch out FIFA, PES 2016 is coming for you and doesn't need a warrant 7 Watch out FIFA, PES 2016 is coming for you and doesn't need a warrant 3 Watch out FIFA, PES 2016 is coming for you and doesn't need a warrant 5 Watch out FIFA, PES 2016 is coming for you and doesn't need a warrant 6

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال