گوشی Torque X01 توسط شرکت Kyocera معرفی شد

صنعت تلفن هوشمند با تلفن‌های کلامشل کاملا غیر قابل اغماض است. ما بندرت در موقعیتی بوده‌ایم که بتوانیم شروع کار چنین دستگاه‌هایی را در این روزها گزارش کنیم. بیایید درباره‌ی یک گوشی خوب کلامشل حرف بزنیم. کیوسرا یکی از شرکت‌هایی است که از آوردن گذشته در زندگی ما نمی‌هراسد. این شرکت ژاپنی کلامشل فوق بادوام […]

صنعت تلفن هوشمند با تلفن‌های کلامشل کاملا غیر قابل اغماض است. ما بندرت در موقعیتی بوده‌ایم که بتوانیم شروع کار چنین دستگاه‌هایی را در این روزها گزارش کنیم. بیایید درباره‌ی یک گوشی خوب کلامشل حرف بزنیم.

کیوسرا یکی از شرکت‌هایی است که از آوردن گذشته در زندگی ما نمی‌هراسد. این شرکت ژاپنی کلامشل فوق بادوام Torque X01 را معرفی کرد که ویژگی‌هایش طبق گواهی استانداردهای نظامی 810G می‌باشد.

MIL-STD-810G توسط دپارتمان دفاعی ایالت متحده تعریف گردید و  Torque X01 طبق 18 دسته‌بندی از تست‌های دوام و قابلیت تحمل قابل قبول بوده است. مهم‌تر از این، کلامشل کیوسرا طبق گواهی IPX5/IPX8 ضد آب و طبق گواهی IPX6 ضد گرد و خاک می باشد.بعلاوه در تست های مقدماتی کیوسرا در مورد افتادن از ارتفاع 1.8 متر روی یک صفحه ی بتنی و فولادی هم قبول شد.

Kyocera announces military-grade Torque X01 clamshell

Torque X01 یک تلفن هوشمند نیست، بنابراین توقع نداشته باشید که داخلش ویژگی‌های پیشرفته‌ای وجود داشته باشد. تلفن‌های ورزشی صفحه FWVGA  ال‌سی‌دی‌ با 3.4 اینچ کوچکتر و پردازشگرهای کوالکوم اسنپ‌دراگون 1.1 هرتزی دارند.

برخلاف بسیاری از تلفن‌های ارزان قیمت و دم دستی, این مدل وای‌فای را ساپورت می‌کند. همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی با PDAF (جداکننده فاز با کانون اتوماتیک) و ویدئو ضبط HD (720p) دارد. یک کارت حافظه  کوچک هم می خورد تا کاربر بتواند حافظه ی داخلی را توسعه دهد.

کیوسرا Torque X01 از این ماه در ژاپن قابل عرضه خواهد بود و مشتریان می توانند از بین رنگ‌های نقره‌ای و قرمز یکی را انتخاب کنند. با فروش گوشی‌های کیوسرای زمخت در ایالت متحده، همیشه این شانس وجود دارد که Torque X01 را ببینید که توسط یک کاربر ایالت متحده انتخاب شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال