گوشی‌هوشمند ال‌جی G Vista 2 به طور رسمی معرفی شد

ال‌جی از جدیدترین گوشی هوشمند خود موسوم به G Vista 2 رونمایی کرده است. این گوشی که نسخه‌ی دوم از سری گوشی‌های Vista ال‌جی بوده دارای چیپست اسنپدراگون 615 و پردازنده‌ای هشت هسته‌ای است که به همراه نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی آن را به یکی از میان‌رده‌های مناسب بازار تبدیل کرده است. […]

ال‌جی از جدیدترین گوشی هوشمند خود موسوم به G Vista 2 رونمایی کرده است. این گوشی که نسخه‌ی دوم از سری گوشی‌های Vista ال‌جی بوده دارای چیپست اسنپدراگون 615 و پردازنده‌ای هشت هسته‌ای است که به همراه نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی آن را به یکی از میان‌رده‌های مناسب بازار تبدیل کرده است.

ال‌جی ویستا 2 دارای رم 2 گیگابایتی بوده و از حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی بهره می‌برد. این گوشی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلو خواهد بود. قلم نام آشنا stylus ال‌جی نیز در جبعه‌ی گوشی گنجانده شده است. ال‌جی ویستا 2 از اندروید لالی‌پاپ برای اجرا در آوردن نرم‌افزار‌هایی همچون ock On, Knock Code, QSlide و Quick Memo استفاده می‌برد.

هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است پس فعلا نمی‌توان در مورد قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن به علاوه مناطق احتمالی عرضه شده صحبتی کرد. باید منتظر خبرهای رسمی بعدی توسط این شرکت کره‌ای باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال