اطلاعات فنی گوشی‌هوشمند Xiaomi Mi 5 لو رفت: صفحه‌نمایش 5.2 اینچی، اندروید 6.0، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم

شایعات مربوط به گوشی‌هوشمند Xiaomi Mi 5 به سرعت و با حجمی زیاد در حال انتشار است و اخیرا نیز اطلاعاتی در مورد این گوشی‌هوشمند از طریق حساب کاربری آقای Steve Hemmerstoffer با نام OnLeaks منتشر شده که جزئیات فنی بیشتری را برای ما فاش می‌کند. اینطور که این شایعات نشان می‌دهند، گوشی‌هوشمند Xiaomi Mi 5 صفحه‌نمایشی 5.2 […]

شایعات مربوط به گوشی‌هوشمند Xiaomi Mi 5 به سرعت و با حجمی زیاد در حال انتشار است و اخیرا نیز اطلاعاتی در مورد این گوشی‌هوشمند از طریق حساب کاربری آقای Steve Hemmerstoffer با نام OnLeaks منتشر شده که جزئیات فنی بیشتری را برای ما فاش می‌کند. اینطور که این شایعات نشان می‌دهند، گوشی‌هوشمند Xiaomi Mi 5 صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p خواهد داشت و سنسور حسگر اثر انگشت نیز در بخش جلویی آن قرار قرار گرفته است.

در مورد مشخصات فنی، اینطور که مشخص شده این گوشی‌هوشمند قرار است از چیپ Snapdragon 820 با کلاک 2.1 گیگاهرتز برای هسته‌های پردازشگر در کنار 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی (که 52 گیگابایت آن قابل استفاده است)، اندروید 6.0 مارشمالو و رابط کاربری MIUI 7.6.2.1 استفاده کند.

اطلاعاتی که حالا در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر شده بسیار با مورادی که پیشتر شنیده بودیم شباهت دارد و به نظر می‌رسد مشخصات فنی این محصول همانی باشد که حالا داریم می‌بینیم. به هر حال چاره‌ای نداریم جز اینکه تا کنگره جهانی موبایل 2016 منتظر باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال