گوشی HTC 11 با چیپست اسنپ‌دراگون 835 و 6 گیگابایت رم به میدان می‌آید

به نظر می‌رسد امسال سال شلوغی برای شرکت تایوانی اچ‎تی‎سی خواهد بود چرا که آن‎ها قصد دارند 6 تا 7 گوشی‎هوشمند وارد بازار کنند که در بین آن‎ها یک پرچم‎دار نیز به چشم می‎خورد. حالا طبق اطلاعات به بیرون درز شده مشخصات این گوشی به اسم HTC 11 لو رفته است. تصویر زیر که از […]

به نظر می‌رسد امسال سال شلوغی برای شرکت تایوانی اچ‎تی‎سی خواهد بود چرا که آن‎ها قصد دارند 6 تا 7 گوشی‎هوشمند وارد بازار کنند که در بین آن‎ها یک پرچم‎دار نیز به چشم می‎خورد. حالا طبق اطلاعات به بیرون درز شده مشخصات این گوشی به اسم HTC 11 لو رفته است.

تصویر زیر که از بخش About Phone این گوشی پرچم‎دار گرفته شده است نشان می‎دهد که این دستگاه از چیپست اسنپ‎دراگون 835 به همراه 6 گیگابایت رم بهره‎مند خواهد بود.

 

از دیگر مشخصات کلیدی گوشی HTC 11 می‎توان به داشتن حافظه‎ی داخلی 128 گیگابایتی، یک نمایشگر غیرمعمول با کیفیت تصویر 1556 در 2550 پیکسل، سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.12 به همراه لانچر اختصاصی اچ‎تی‎سی یعنی HTC Sense 9.0 نام برد.

باید اشاره داشت که هیچ‎کدام از این مشخصات مورد تایید رسمی اچ‎تی‎سی قرار نگرفته است (به خصوص این‎که HTC Sense 9.0 و اندروید نوقا 7.12 کاملا شک‎برانگیز هستند)، بنابراین نمی‌توان نسبت به صحت آن‎ها اطمینان داشت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال