شایعات از وجود چیپست قدرتمند و نمایشگر بدون لبه در HTC 11 حکایت دارند

شاید صحبت در مورد گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی کمی زود باشد اما به نظر می‌رسد برخی از مشخصه‌های فنی گوشی HTC 11 فاش شده است. براساس جدیدترین گزارشى‌های منتشر شده، پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی گوشی با نمایشگری 5.5 اینچی و رزولوشن 1440 در 2560 خواهد بود. این محصول توسط چیپست به تازگی معرفی شده‌ی اسنپ‌دراگون 835 […]

شاید صحبت در مورد گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی کمی زود باشد اما به نظر می‌رسد برخی از مشخصه‌های فنی گوشی HTC 11 فاش شده است. براساس جدیدترین گزارشى‌های منتشر شده، پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی گوشی با نمایشگری 5.5 اینچی و رزولوشن 1440 در 2560 خواهد بود. این محصول توسط چیپست به تازگی معرفی شده‌ی اسنپ‌دراگون 835 با پردازنده‌ای هشت‌ هسته‌ای و تراشه‌ی گرافیکی Adreno 540 پشتیبانی می‌شود.

شایعه‌ی منتشر شده حاکی از این است که گوشی مورد اشاره به حافظه‌ی رم باورنکردنی 8 گیگاباتی مجهز شده و 256 گیگابایت فضای داخلی نیز برای آن تعبیه خواهد شد. دو سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین دوگانه‌ی HTC 11 در نظر گرفته شده و دوست‌داران سلفی نیز می‌توانند از سنسور 8 مگاپیکسلی این گوشی استفاده کنند.

اچ‌تی‌سی که به داشتن باتری‌های نه‌چندان قدرت‌مند شهرت دارد، قرار است این‌بار در پرچم‌دار جدید خود باتری قدرت‌مندی با ظرفیت 3700 میلی‌آمپر ساعتی قرار دهد. سیستم شارژ سریع کوالکام نسخه‌ی 4 باعث می‌شود تا این گوشی نسبت به نسخه‌ی 3 حدودا 20 درصد سریع‌تر شارژ شود و رابط کاربری محبوب Sense 8 اچ‌تی‌سی نیز بر روی اندروید 7 سوار خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی مورد اشاره در اوایل سال 2017 و با قیمت 699 دلار معرفی شود.

همان‌طور که گفتیم فعلا مشخصه‌های فنی این گوشی در حد شایعه باقی مانده و نمی‌توان در مورد خبرهای منتشر شده با قاطعیت تمام صحبت کرد. طبیعتا طی روزهای آینده می‌توانیم اطلاعات بیشتری را از این گوشی توسط منابع‌ معتبری کسب کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال