شایعه: گوشی HTC 11 با نمایشگر 5.5 اینچی و دوربین 12 مگاپیکسلی به بازار می‌آید

به نظر می‌رسد که دوران رکود اچ‌تی‌سی به پایان رسیده و این شرکت قصد دارد رکورد جدیدی از خود به ثبت رسانده و دوباره به بازاهای رقابت بازگردد. به عقیده بسیاری از کارشناسان، اچ‌تی‌سی شاید یکی از مناسب‌ترین شرکت‌هایی است که می‌تواند از مشکلات به‌وجود آمده برای شرکت سامسونگ پس از گلکسی نوت 7، استفاده […]

به نظر می‌رسد که دوران رکود اچ‌تی‌سی به پایان رسیده و این شرکت قصد دارد رکورد جدیدی از خود به ثبت رسانده و دوباره به بازاهای رقابت بازگردد. به عقیده بسیاری از کارشناسان، اچ‌تی‌سی شاید یکی از مناسب‌ترین شرکت‌هایی است که می‌تواند از مشکلات به‌وجود آمده برای شرکت سامسونگ پس از گلکسی نوت 7، استفاده کرده و جایگاه بهتری را برای خودش ایجاد کند تا بلکم مرهمی باشد بر زخم‌های سال‌های گذشته‌ این شرکت تایوانی تبار.

شایعات رسیده از یک منبع چینی حکایت از این امر دارند که این شرکت در حال حاضر مشغول کار بر روی پروژه HTC 11 است. طبق این گزارش پرچمدار جدید شرکت اچ‌تس‌سی مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 خواهد بود که به احتمال زیاد شاهد لبه‌های خمیده این نمایشگر از هر دو طرف خواهیم بود. یک دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب به‌عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو به‌عنوان دوربین سلفی، کاربران پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی را در ثبت تصاویر و برقراری تماس‌های ویدئویی یاری خواهند رساند.

h11

مشخصات دیگری همچون وجود باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و یا گواهنامه IP67 وجود دارد که انتظار داریم در محصول جدید اچ‌تی‌سی شاهد آن باشیم. ظاهراً انتظار داشتن یک باتری قدرتمند و توانایی مقاومت در برابر آب، خواسته معقولی از یک پرچمدار به نظر می‌سد. به هرحال آنچه مسلم است برای جزئیات بیشتر در خصوص این گوشی باید بیشتر صبر کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال