تصویر لو رفته از iPad Pro، بزرگترین آیپد ساخته شده توسط اپل را نشان می‌دهد

باز هم تصویری جدید از آیپد آینده‌ی اپل در صفحه‌ی OnLeaks منتشر شد که نشان می‌دهد اپل، قصد دارد تا بزرگترین آیپد ساخته شده تا به امروز را معرفی نماید. البته این تصویر جدید شاید واقعی نباشد اما می‌تواند به شایعات قبلی که به یک آیپد بزرگ از سوی اپل اشاره داشتند، مرتبط باشد. اگر این تصویر […]

باز هم تصویری جدید از آیپد آینده‌ی اپل در صفحه‌ی OnLeaks منتشر شد که نشان می‌دهد اپل، قصد دارد تا بزرگترین آیپد ساخته شده تا به امروز را معرفی نماید. البته این تصویر جدید شاید واقعی نباشد اما می‌تواند به شایعات قبلی که به یک آیپد بزرگ از سوی اپل اشاره داشتند، مرتبط باشد.

اگر این تصویر رندر شده به حقیقت تبدیل شود، آیپد آینده‌ی اپل، 12.9-اینچی بوده و با اندازه‌ی بسیار بزرگ خود، ضخامت بسیار کمی خواهد داشت. اینطور که اطلاعات نشان می‌دهند، ابعاد این iPad Pro اپل برابر با 223x306x7.2mm بوده و در احتمالا در آن از پورت USB Type-C نیز استفاده شده باشد، هر چند که باید پورت پرسرعت Lighting اپل نیز در این محصول جدید، دیده شود.

اینطور که گزارش شده است، تبلت iPad Pro در ماه دسامبر سال جاری معرفی خواهد شد اما با سرعت پایینی که محصولات اپل در حال تولید شدن هستند، به نظر نمی‌رسد که دسامبر با این آیپد جدید اپل آشنا شویم. فکر این موضوع که اپل باید مک‌بوک‌هایی با چنین ضخامت کمی تولید کند نیز می‌تواند در این iPad Pro مشاهده شود. با این‌حال باید منتظر انتشار اخبار بیشتری در مورد تبلت جدید اپل باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال