اطلاعات سرفیس پرو 5 به بیرون درز پیدا کرد

مایکروسافت قرار است در آینده‎ای نزدیک سخت‎افزاری جدیدی عرضه کند و با آن‎که شایعات زیادی در رابطه با سرفیس‎بوک 2 شنیده می‎شود، اطلاعات چندانی در خصوص سرفیس پرو 5 منتشر نشده است. برخی از جزئیات اولیه در خصوص این لپ‎تاپ در محیط آنلاین منتشر شده است و اشاره می‎کنند این شرکت در این محصول خود […]

مایکروسافت قرار است در آینده‎ای نزدیک سخت‎افزاری جدیدی عرضه کند و با آن‎که شایعات زیادی در رابطه با سرفیس‎بوک 2 شنیده می‎شود، اطلاعات چندانی در خصوص سرفیس پرو 5 منتشر نشده است. برخی از جزئیات اولیه در خصوص این لپ‎تاپ در محیط آنلاین منتشر شده است و اشاره می‎کنند این شرکت در این محصول خود قصد ایجاد تغییرات چندانی ندارد.

گفته می‎شود که سرفیس پرو 5 کانکتور برق اختصاصی سرفیس را حفظ می‎کند و به احتمال خیلی زیاد مشخصات سخت‎افزاری داخلی نسل فعلی سرفیس پرو تنها بهبود داده می‎شود.

در رابطه با این مشخصات سخت‎افزاری بایستی بگوییم انتظار می‎رود Surface Pro 5 مجهز به آخرین پردازنده‎های نسل Kaby Lake اینتل باشد. جزئیات بیشتری در رابطه با مشخصات سخت‎افزار داخلی این دستگاه هنوز منتشر نشده است.

مشخص نیست که مایکروسافت به استفاده از پورت یو‎اس‎بی Type-C طبق انتظار بسیاری از افراد رو خواهد آورد یا نه چون اکثر تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی حداقل یکی از این نوع پورت‎ها را در دستگاه‎های جدید خود لحاظ می‎کنند.

حفظ کانکتور برق جای شگفتی نخواهد داشت چون تمامی رابط‎ها، داک‎ها و کاورهای سرفیس پرو 3 با نسل بعدی آن یعنی سرفیس پرو 4 سازگار بودند و همین تعهد به سازگاری برای سرفیس پرو 5 احتمالا نیز حفظ خواهد شد.

اهالی دنیای تکنولوژی انتظار دارند که شرکت ردموندی در طول هفته‎های آینده طی رویدادی سرفیس پرو 5 را رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال