سرفیس پرو 5 مایکروسافت با تغییرات اساسی عرضه می‌شود

تبلت سرفیس پرو 4 مایکروسفات ( تصویر بالا) که در مهر ماه سال 2015 عرضه شد، به زودی جشن تولد دو سالگی خود را جشن خواهد گرفت اما همچنان خبری از نسخه‌ی جدیدی از سریت بلت‌های سرفیس پرو مایکروسافت نیست. معاون بخش محصولات دیجیتالی مایکروسافت، Panos Panay اعلام کرده تنها در زمانی سرفیس پرو 5 عرضه […]

تبلت سرفیس پرو 4 مایکروسفات ( تصویر بالا) که در مهر ماه سال 2015 عرضه شد، به زودی جشن تولد دو سالگی خود را جشن خواهد گرفت اما همچنان خبری از نسخه‌ی جدیدی از سریت بلت‌های سرفیس پرو مایکروسافت نیست. معاون بخش محصولات دیجیتالی مایکروسافت، Panos Panay اعلام کرده تنها در زمانی سرفیس پرو 5 عرضه می‌شود که تغییرات قابل توجهی را با خود به همراه آورد.

به گفته‌ی او، مایکروسافت هنوز کار خود را برای تولید این تبلت شروع نکرده اما این بدان معنا نیست که هرگز شاهد سرفیس پرو 5 نخواهیم بود. با این حال، شایعاتی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند مایکروسافت در تلاش است تا تغییرات مهمی را در بخش سخت‌افزار این تبلت به کار گیرد. به گفته‌ی برخی از این شایعات، مایکروسافت تصمیم دارد تا پردازنده‌ای جدید را برای تبلت خود در نظر بگیرد. از سویی دیگر، مایکروسافت قصد دارد تا تغییرات قابل توجهی را در سرفیس پرو 5 لحاظ کند و احتمالا پنجمین نسخه از سری تبلت‌های تبدیل پذیر مایکروسافت، یکی از متفاوت‌ترین آن‌ها خواهد بود.

با این وجود، بسیاری از کاربران این تبلت‌های دوست‌داشتنی منتظر رونمایی مایکروسافت از این تبلت هستند اما تاکنون که خبری در این مورد منتشر نشده است. از طرفی دیگر، مایکروسات به زودی رویدادی را جهت معرفی محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد که شاید بتوانیم خبر جدیدی را در مورد سرفیس پرو 5 از سوی این شرکت ردموندی بشنویم.

به هر حال همچنان سرفیس پرو 4 یکی از بهترین تبلت‌های تبدیل شونده در بازار به شمار می‌رود. این تبلت پردازنده‌ی Core i7 شرکت اینتل را در کنار خود می‌بیند و به نظر می‌رسد همچنان بتواند نیاز کاربران را برطرف کند اما همانند دیگر محصولات دنیای تکنولوژی، این تبلت نیازمند جایگزینی خواهد بود که احتمالا به زودی خبرهای بیشتری را از آن خواهیم شنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال