شایعه: گوشی هوشمند LeEco مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 823 به‌زودی از راه خواهد رسید

طبق شایعه‎ی جدیدی که از کشور چین به گوش می‎رسد، شرکت LeEco (قبلا با نام LeTV شناخته می‎شد) این ماه گوشی هوشمند جدیدی را روانه‎ی بازار خواهد کرد. خاص بودن این خبر به این خاطر است که این دستگاه اولین گوشی در جهان به شمار می‎رود که از چیپست اسنپ‎دراگون 823 بهره خواهد برد. برای […]

طبق شایعه‎ی جدیدی که از کشور چین به گوش می‎رسد، شرکت LeEco (قبلا با نام LeTV شناخته می‎شد) این ماه گوشی هوشمند جدیدی را روانه‎ی بازار خواهد کرد. خاص بودن این خبر به این خاطر است که این دستگاه اولین گوشی در جهان به شمار می‎رود که از چیپست اسنپ‎دراگون 823 بهره خواهد برد.

برای آن دسته از افرادی که اطلاع ندارند بایستی گفت که سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 823 همان مدل S820 است، با این تفاوت که پردازنده‎ی Kryo چهار هسته‎ای آن سرعت کلاک بالاتری خواهد داشت. این شایعه می‎گوید که این گوشی در کنفرانس جهانی موبایل که از قرار معلوم از تاریخ 9 تا 12 تیرماه در شهر چین برگزار خواهد شد، به صورت رسمی رونمایی می‎شود.

snapdragon

اگر به یاد داشته باشید، شرکت LeEco زمانی که گوشی  هوشمند Le Max Pro (در تصویر بالا آن را مشاهده می‎کنید) خود را به عنوان اولین گوشی جهان با چیپست اسنپ‎دراگون 820، برای فروش ارائه داد، تبدیل به سر تیتر اخبار شد؛ بنابراین نمی‎توان نسبت به شایعه‎ی اخیر بی تفاوت بود.

بسیاری از گوشی‎های هوشمند در پیش روی دیگر نیز از جمله ZenFone 3 Deluxe، گلکسی نوت 6 سامسونگ (یا طبق آخرین گزارشات نوت 7)، HTC Mini، Mi Note 2 و Nubia X8 شایعه شده همگی نیز گفته می‎شود دارای چیپست جدید کوالکام خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال