لنوو از گوشی‌های میان‌رده Vibe K5 و K5 Plus رونمایی کرد

شرکت لنوو که چندی است سعی دارد تا با ارائه گوشی‌های هوشمند خود را در میان بزرگان مطرح کند، امروز در کنگره جهانی موبایل کمی از کانون توجه دور بود؛ اما با این وجود دست از کار خود نکشیده و محصولات جدید خود را رونمایی کرد. این شرکت حالا دو گوشی میان‌رده و مقرون به […]

شرکت لنوو که چندی است سعی دارد تا با ارائه گوشی‌های هوشمند خود را در میان بزرگان مطرح کند، امروز در کنگره جهانی موبایل کمی از کانون توجه دور بود؛ اما با این وجود دست از کار خود نکشیده و محصولات جدید خود را رونمایی کرد. این شرکت حالا دو گوشی میان‌رده و مقرون به صرفه را در کارنامه کاری خود دارد.

لنوو دو گوشی Vibe K5 و Vibe K5 Plus را معرفی نموده که هردو دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن‌های 720 پیکسل برای اولی و 1080 پیکسل برای نسخه پلاس هستند. مهم‌ترین تفاوت این دو در پردازنده‌های آنان است که Vibe K از یک پردازنده اسنپ‌دراگون 415 در قلب خود بهره برده و نسخه پلاس آن از یک پردازنده اسنپ‌دراگون 616 برخوردار است. سایر مشخصات این گوشی‌ها را 2 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط درگاه کارت حافظه و یک باتری قابل تعویض 2750 میلی‌آمپرساعتی تشکیل می‌دهند.

در بخش تجهیزات تصویربرداری، محصولات تازه‌نفس لنوو دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هستند. به علاوه هر دو دستگاه از LTE در قالب دو سیم‌کارت همزمان فعال پشتیبانی کرده و قرار است میزبان نسخه 5.1 اندروید آبنبات‌چوبی باشند. خانواده K5 به نظر می‌رسد که روی صدا هم تمرکز دارند چرا که هردو دارای اسپیکرهای دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atom می‌باشند.

قیمت ذکر شده برای این گوشی‌های به ترتیب 129 و 149 دلار عنوان شده‌اند ولی زمان عرضه آن‌ها هنوز مشخص نیست؛ با این وجود لنوو اعلام کرده است که این گوشی‌های به بازارهای آمریکا راه پیدا نخواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال