رندرهای رسمی Tab3 8 Plus لنوو با مشخصات کامل منتشر شد

از اواسط شهریورماه شایعات زیادی مبنی بر اینکه شرکت لنوو مشغول تولید تبلت‌ اندرویدی بعدی خویش است، منتشر شده اما در آن زمان هنوز اطلاعات کاملی در دسترس نبود تا اینکه اخیراً نام و مشخصات آن در بنچمارک‌ها رویت و روز گذشته نیز مشخصات کاملی از این تبلت به‌طور رسمی منتشر شد. به نظر می‌رسد […]

از اواسط شهریورماه شایعات زیادی مبنی بر اینکه شرکت لنوو مشغول تولید تبلت‌ اندرویدی بعدی خویش است، منتشر شده اما در آن زمان هنوز اطلاعات کاملی در دسترس نبود تا اینکه اخیراً نام و مشخصات آن در بنچمارک‌ها رویت و روز گذشته نیز مشخصات کاملی از این تبلت به‌طور رسمی منتشر شد.

به نظر می‌رسد که شرکت لنوو تصمیم گرفته Tab3 8 Plus را در دو نسخه متفاوت یکی با قابلیت وای‌فای با شماره مدل (TB-8703F) و دیگری با پشتیبانی از اتصالات 4G LTE و سیم‌کارت با شماره مدل (TB-8703X) ارائه کند. صرف نظر از نوع اتصالات، این دو نسخه در سایر مشخصات تفاوتی با هم نخواهند داشت.

 

 

گفته شده که Lenovo Tab3 8 Plus مجهز به یک نمایشگر 8 اینچی لمسی با رزولوشن 1920 در 1200 بوده و از چیپست اسنپ‌دراگون 625 شرکت کوالکام، رم 3 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره خواهد برد. در بخش دوربین نیز این تبلت دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فلاش LED و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات این تبلت نیز می‌توان به اسپیکرهای استریو، باتری قدرتمند 4250 میلی‌آمپرساعتی و اجرای اندروید 6.0.1 مارشملو اشاره کرد.

 

 

ابعاد محصول جدید لنوو 209.5 در 123.5 در 8.6 میلی‌متر بوده و وزنی معادل 320 گرم خواهد داشت. ضمناَ این دستگاه با کسب گواهینامه IP52 در برابر گردوغبار مقاوم بوده و در صورت ریختن آب به صورت عمودی مشکلی برای دستگاه به‌وجود نخواهد آمد. گفتنی است این تبلت در دو رنگ نقره‌ای و آبی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

 

تاکنون اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول منتشر نشده اما با توجه به تصاویر و مشخصات منتشر شده، Tab3 8 Plus لنوو قیمتی بیشتر از 150 یورو خواهد داشت. به هرحال برای اطلاع دقیق از این مسئله و سایر مشخصات آن باید تا ماه آینده و برگزاری مراسم MWC 2017  بارسلون صبر کرد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال